גדר אטומה – שומרים על הפרטיות שלכם

גדר אטומה – שומרים על הפרטיות שלכם

גדר אטומה – לשמור על הפרטיות שלכם

אחת הדרכים הפופולריות והמקובלות בעולם מזה דורות בכדי להגן על הבית כאשר מדובר בבית צמוד קרקע, היא התקנה של גדרות מסביב לחצר, הגדרות מספקות תחושת ביטחון לשוהים בבית, בין בזמן שהם בבית ובין שהם עוזבים אותו. היא מהווה מכשול והרתעה עבור פורצים פוטנציאלים או סתם מזיקים, ובנוסף היא שומרת על הפרטיות של הדרים בבית, מפני סקרנים ומציצים למיניהם. ההחלטה על הסוג הרצוי של גדר לגינה מצריכה מחשבה תחילה, ושימת לב לכל הפרטים.

מה צריך לשים לב כאשר בוחרים גדר עבור חצר הבית?

אחד הדברים החשובים כאשר ניגשים לבחור את הגדר המתאימה עבורכם ועבור הצרכים שלכם, הוא לבדוק מהם הצרכים הספציפיים שלכם מן הגדר, לדוגמא כאשר הסיבה העיקרית לגדר היא הגנה מפני גנבים, יהיה חשוב לשים לב כמובן לגובה הגדר וליכולת שלה לעמוד בפני פורצים שונים. לעומת זאת גדר עבור שמירה על הפרטיות של האנשים הגרים בבית, צריכה להיות דווקא גדר אטומה אשר אין אפשרות לצפות דרכה בנעשה בחצר או בבית.

מהם סוגי הגדרות העיקריים הקיימים?

כיום ניתן להשיג מגוון רחב של גדרות לבית מסוגים שונים, הנפרדות זה מזה בעיקר בחומר הגלם ממנה הן עשויות. עליכם להחליט על סוג הגדר הרצויה והמועדפת עליכם, תוך שימת לב על העלויות השונות של הגדרות בהתאם לחומר ממנה הן מיוצרות. בנוסף, לכל סוג של גדר יש עמידות שונה, דבר שיכול להשפיע על התאמתן לבתים שנמצאים באזורי מזג אוויר קיצוניים או בסביבת בעלי חיים. גם רמת התחזוקה הנדרשת לגדר נגזרת מהחומר ממנו היא עשויה, ולכן כל אחד יעשה את השיקולים שלו לגבי הגדר המתאימה לבית. להלן חלק מהסוגים הפופולריים של הגדרות:

  • גדר מברזל: גדר ברזל כמובן תהיה מאסיבית וחזקה, בעלת מראה מרתיע, אך צריך לזכור שהברזל נוטה מטבעו לקבל קורוזיה וכן לבלאי מואץ. כמו כן לעיתים קשה יותר להתאים גדר ברזל עבור עיצוב של חצר.
  • גדר מעץ: גדר עשויה עץ יכולה להיות זולה יותר, אך חשופה יותר לפגעי מזג האוויר ולפגיעה של בעלי חיים שונים.
  • גדר מאלומיניום: גדר אלומיניום עמידה בכל תנאי מזג האוויר ואינה דורשת תחזוקה, אך עשויה להיות פחות אלגנטית ויוקרתית מאשר גדר עץ.
נדל''ן