האם ניתן לבגוד בתקופת הסגרים?

האם ניתן לבגוד בתקופת הסגרים?

אחד הנושאים הנפוצים ביותר כאשר מדובר בחקירות בתחום האישי והמשפחתי הוא חקירות בנושא בגידה. קייימים סימנים מחשידים  העשויים להצביע על כך שבן או בת הזוג שלכם בוגידם בכם, זו יכולה להיות הימנעות מקיום יחסי מין, שמירה קנאית ותמוהה על הפרטיות, יציאות מרובות ללא הסברים ברורים וגם למרבה האבסורד, מתקתקות יתר ביחסים שבאה לעיתים לחפות על ייסורי מצפון ורגשות אשמה. 

אז אם אתם חושדים, והחשד מדיר שינה מעיניכם, אל תשארו עם הספק המענה , ניתן לפנות למשרד חקירות המתמחה בחקירת בגידות כדי לדעת את האמת, בתקווה  שתתבדו, אבל גם אם חששותיכם יתאמתו עדיף לדעת את האמת מאשר לחיות בספק מענה. 

חקירה של בגידה

חוקר פרטי מומחה בתחום הבגידה יפעל במקצועיות ובחשאיות על מנת להתחקות אחר מעשיו של בן או בת הזוג חוקר פרטי ישתמש בשיטות המותרות על פי החוק, לדוגמא הוא יימנע מהתקנת תוכנת ציטוט על מכשיר הטלפון  היות והדבר אינו חוקי, אך אל דאגה הוא יפעיל שיטות מעקב אחרות לרבות בירורים אצל צדדים שונים הנוגעים לחייו של מטרת החקירה ויגיע עם הוכחות ברורות לכאן או לכאן. 

מחיר חוקר פרטי

חוקר פרטי מעמיד לרשות לקוחותיו ניסיון ומקצועיות רבים. המחיר של חוקר פרטי מקצועי ומיומן המכבד את עצמו הוא כ 300 400 ש”ח לשעת מעקב. המחיר נקבע בהתאם לזמן החקירה וכן לפי מספר החוקרים הנדרשים, כאשר ככל שנדרשת עבודה של חוקרים רבים יותר המחיר בהתאם. בנוסף כאשר נעשה שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם ויקר לצורך החקירה הדבר יתבטא במחיר החקירה. 

חוקר מביא לכם את העובדות 

בגידה הינה מונח הנתון לפרשנות, יש כאלו שאצלם בגידה נחשבת פלירטוט מוגזם עם אדם אחר, ויש שהמדד שלהם מתייחס רק למעשים אינטימיים של בגידה. תפקידו של החוקר אינו לפרש את מעשי האדם  אלא להביא את העובדות כהווייתן באובייקטיביות בצירוף הוכחות וראיות, ומזמין החקירה יקבל את הנתונים וישקול את צעדיו בהתאם. לצערנו, אף בעידן הסגרים שחווינו לאחרונה, עדיין אלו המעוניינים לבגוד מוצאים דרכים יצירתיות לעשות זאת. 

חשוב לדעת כי הנתונים האלה עשויים לתת כוח בידי בן או בת הזוג מזמיני החקירה, הם עשויים להשתמש בהם לטובתם כאשר מדובר על גירושין וגט, יכולה להיות להם משמעות משפטית גם בבתי משפט לענייני משפחה.

נשים