למי מתאים ניכיון שיקים פרטיים?

למי מתאים ניכיון שיקים פרטיים?

בשוק הפיננסים ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של שיקים והם: שיקים מסחריים ושיקים פרטיים. שיק מסחרי הוא למעשה שיק של העסק כאשר המטרה שלו היא לשלם לספקים שונים, לרשות המקומית, לרשויות המס ואפילו לעובדים. שיק פרטי הוא למעשה שיק מפנקס השיקים של אדם פרטי כזה או אחר שיש לו חשבון בנק ועל פי החוק כיום מוטבע על השיק המדובר המושג: “למוטב בלבד”

כיום לא מעט אנשים משתמשים בפנקס הצ’קים שלהם בכדי לשלם בחנויות שונות, בעסקים, חשבונות בעיריות שונות ועוד. ניתן לקבל תנאי תשלום נוחים למשלמים בצ’קים ולא פעם האדם יכול לפרוס את הסכום שהוא צריך לשלם לתשלומים באמצעות כמה צ’קים, לקבל אופציה לדחות את התשלום לתאריך אחר ועוד. מדובר על אופציית תשלומים נוחה המתקבלת כיום במגוון רחב של בתי עסק. הכיתוב למוטב בלבד מונע למעשה מצב שבו אדם שמשלם לבעל עסק כלשהו בצ’ק דחוי והוא לא יכול לבטל אותו אם בעל העסק שלו שילם העביר אותו לגורם אחר.

שירות ניכיון שיקים פרטיים – במה מדובר?

כאמור, לא מעט בתי עסק בישראל מקבלים כיום תשלום בשיקים מהלקוחות שלהם. מדובר על אופציה לתשלום המוצעת לצד האופציות השונות שהן: מזומן או תשלום באמצעות כרטיס אשראי. כאשר לקוח כלשהו נותן לבעל העסק שיק דחוי, בכדי לפדות את השיק המדובר על בעל העסק להמתין עד תאריך הפירעון של השיק ואז הוא כמובן יוכל להפקיד אותו בבנק ולפדות אותו. כאשר העסק מחזיק לא מעט שיקים דחויים, לא פעם הוא יתקשה לעמוד בתשלומים השוטפים לרשויות, לשכר עובדים, לשכירות המבנה של העסק ועוד והדבר עלול להוביל את העסק למצב שבו הוא נקלע לתזרים שלילי וכן לקושי לעמוד בהתחייבויות שלו כלפי אחרים.

שירות ניכיון שיקים למגזר הפרטי למעשה מאפשר לכל בעל עסק שמקבל שיקים דחויים לפרוע אותם ולקבל תמורתם מזומן בסכום הנקוב בשיק, למעט עמלה הנלקחת מחברת המימון. ניתן כיום לנקות שיקים פרטיים בבנק או בחברות המימון אשר פועלות בהיתר ממשרד האוצר. חשוב ביותר לבחור בחברת ניכיון שיקים פרטיים אמינה ומקצועית אשר תספק לכם את השירות הטוב ביותר, תמורת העמלה הנמוכה ביותר.

למי כדאי לבחור בשירות ניכיון שיקים פרטיים?

שירות ניכיון שיקים למגזר הפרטי מתאים ביותר לעסקים קטנים וכן לבעלי מקצועות חופשיים ולפרילנסרים אשר מצד אחד מעוניינים לאפשר ללקוחות שלהם לשלם באמצעות שיקים דחויים ומצד שני, לא רוצים להיקלע למצב של תזרים שלילי בשל העובדה שהם לא מקבלים את הכסף המגיע להם בגין שירות או מוצר באופן מידי. על כן, עסקים או אנשים פרטיים מעין אלה, יכולים לבחור בחברה המציעה שירות ניכיון שיקים לעסקים פרטיים. חברה זאת תאפשר לעסקים הללו או לבעלי המקצועות החופשיים מצד אחד להציע את האפשרות לשלם בשיקים דחויים ומצד שני לקבל את הסכום הכספי המגיע להם.

כיצד עובד שירות ניכיון שיקים פרטיים?

בכדי לפרוע שיקים דחויים אשר התקבלו מלקוחות פרטיים בעסק, חשוב מאוד לבחור מבין החברות השונות המציעות את השירות המדובר את החברה הטובה ביותר. יש לוודא כי מדובר על חברה אמינה, אשר העמלה שהיא מציעה איננה גבוהה מדי, כך שתהיה לכם אפשרות לפדות כמות גדולה של שיקים בלי לשלם על כך הון תועפות. מעבר לכך, כדאי לוודא שהחברה פועלת עם כל האישורים המתאימים.

התהליך מתבצע על ידי בדיקת השיק על ידי החברה ולאחר מכן העברת הכסף פחות העמלה ללקוח. מדובר על תהליך מהיר, יעיל וקל ואין ספק שכדאי מאוד לבחור בו.

עצת מומחה