כסא מנהלים לסביבת עבודה איכותית יותר

כסא מנהלים לסביבת עבודה איכותית יותר

אנחנו נמצאים בעידן שבו סביבת עבודה עם שעות מרובות הוא לא דבר חריג. פרויקטים חדשים ומרובים, ישיבות הנהלה, ישיבות שיווק. או אפילו פשוט עבודת לילה מרובה. ככל שעובר הזמן ועוברות השעות אתם כבר מרגישים את הכאבים בצוואר, את הכאבים בגב ואתם מקשרים את זה לבטח למתח אבל זה לא קשור. זה מאד קשור לאותו כסא שאתם יושבים עליו. רוב הסיכויים שהוא לא כסא מנהלים איכותי אם כך אתם מרגישים. אבל דעו שכסא איכותי, יוכל להקל על החיים שלכם באופן מאד משמעותי.

כסא מנהלים – מסלול להצלחה

כסאות מנהלים הם הרהיט הכי חשוב במשרד. לאו דווקא בשביל מנהלים, אלא כפריט איכותי. היות ואנחנו יושבים שעות מרובות במשרד, מומלץ שנשב על כסא מנהלים איכותי, ארגונומי או אורתופדי שמתאים למבנה הגוף שלנו. ובכך ייחסכו לנו כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ראש ועוד.

לכסאות אלו יש קשר מהותי להצלחה שלכם ולהצלחה של העובדים. ואין דרך איכותית יותר להצליח, כשאתם יושבים בנוח.

זה ישמע מופרך, אבל כסא מנהלים אורטופדי יתרום לאווירה החיובית במשרד. כאשר מצב הרוח הוא טוב, המוטיבציה עולה, הקשר הבינאישי טוב יותר כאשר מרגישים פיזית טוב וכלל, כסאות מנהלים איכותיים שהם לאו דווקא עבור מנהלים, אלא עבור כל העובדים ברמות אלו ואחרות, תורמים לאיכות המשרד.

כיף לעבוד עם ארגונומיה

בחירה של כסא מנהלים ארגונומי היא בחירה מושכלת ואיכותית המתאימה לכולם. כשאנחנו בוחרים כסא שהורכב ויוצר על סמך ארגונומיה, אנחנו מראים לעובדים שלנו, וגם לעצמנו שאכפת לנו.

אכפת לנו מהבריאות, אכפת לנו מתפוקת העבודה, אכפת לנו מהאנשים שעובדים איתנו, אכפת לנו מסביבת העבודה שלנו. וכבר מהצעד הזה, אנחנו משפרים את היחסים שלנו הבינאישיים במשרד.

אבל רגע לפני שאתם כבר רצים לרכוש כסאות מנהלים ארגונומיים, כדאי שנסביר לכם מהי באמת ארגונומיה.

הארגונומיה היא תחום בהנדסת אנוש שחוקרת איך לאפשר לאנשים סביבת עבודה בריאה ונוחה יותר. זהו מחקר שנחשב למדע צעיר ואף התפתח אך ורק בסוף שנות הארבעים של המאה העשרים.

את המחקר ביססו על מדע של פיזיולוגיה ופסיכולוגיה. עיצוב זה מותאם על סמך מחקרים של מגבלות ויכולות בני האדם תוך כדי שכלול של גובה ומשקל. עוד נלקחים בחשבון רעשי רקע, טמפרטורה, ועוד סיטואציות נלוות לסביבת עבודה נוחה ונעימה.

העיצוב הארגונומי מתייחס גם אל כסא מנהלים איכותי. כסאות מנהלים ממגוון של סוגים בין אם כסאות עבור מזכירות, עבור חדרי ישיבות וגם עבור תפקידים נוספים. כסאות מעוצבים עם הדומים לנוחות הרגליים, מסכים מותאמים, עכבר מותאם לצורת כף היד, מקלדות שונות ועוד.

גט-קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

Uncategorized