מוצרי שיער לשיער חלק ומושלם

מוצרי שיער לשיער חלק ומושלם

כשאנחנו הנשים אומרות שקשה להיות אישה, אנחנו לא סתם אומרות את זה. אנחנו קמות בכל בוקר ומסתכלות במראה, מתפללות שהיום השיער יחליט להסתדר אבל לו, יש חיים משלו. עולם העיצוב עבר מהפכה אמיתית. מהרגע שעולם עיצוב השיער עבר את המהפך הגדול שלו בתחום החלקת השיער ושיווק של מוצרי שיער משלימים להחלקה, החיים שלנו הפכו להיות פשוט קלים יותר. עכשיו זה אפילו כיף יותר לקום בבוקר אחרי החלקה, להסתרק, ולצאת מהבית בלי להסתבך יותר מדי בעיצוב השיער. אבל באיזו החלקה תבחרי? מיד תגלי.

מוצרי שיער – תדעי שזה הולך לעבור חלק ובקלות

כשאנחנו בודקות על החלקה בין אם זאת החלקת קראטין באישור משרד הבריאות ובין אם החלקה יפנית קבועה מומלץ לוודא היטב את החומרים, ולוודא שאכן אנשי המקצוע הם מוסמכים לכך. אחרי הכל, אתן מפקידות בידיהם המקצועיים את ראשכן, את השיער שלכן, ואת בריאותכן.

לפני שאתן כבר הולכות לקנות מוצרי שיער משלימים עבור ההחלקה, בואו נסקור בקצרה את סוגי ההחלקות שאינן קראטין:

  • החלקה יפנית

החלקה יפנית היא החלקה שמאפשרת לנשים בעלות שיער עיקש ליהנות משיער חלק בצורה קבועה ולקבל שיער ‘חלק מקלות’ כמו שהן חולמות עליו. את ההחלקה הזאת מומלץ לחדש פעם בחצי שנה בשורשים לאחר שהשיער צומח מחדש, רק לאחר 5 ס\”מ. ההחלקה מומלצת לכול סוגי השיער אלא אם כן השיער עבר גווים או הבהרות אלו ואחרות. ההחלקה מכילה חומרים משקמים ואפשר לתחזק אותה באמצעות מוצרי שיער איכותיים.

  • החלקה אורגנית

החלקה אורגנית היא החלקה שונה מהחלקה צרפתית או יפנית והיא מבוססת בעיקר על חומצות שמנים ואמינו. היא למעשה מפרקת את הקשרים הגופרתיים של השיער והחום גורם להם להתחבר מחדש. ובכך, השיער נשאר רך וחלק. ההחלקה האורגנית מתאימה לנשים שמעוניינות בהורדת נפח בצורה משמעותית.

מוצרי שיער והחלקת קראטין

ההחלקה המבוקשת ביותר בעידן החדשני של עולם העיצוב היא החלקת קראטין. כאשר אתן בוחרות את ההחלקה הזאת, וודאו כי אכן מדובר בסוג של החלקת קראטין באישור משרד הבריאות היות וזה עניין רגיש מאד.

החלקת קראטין למעשה מצפה את השיער בציפוי שקוף ומבריק, ו\’נדבקת\’ אל השיער בחום. הציפוי מוריד את הנפח ומחליק את השיער. שימור ההחלקה עם מוצרי שיער שאין בהם מלחים יגרום לכך שתשמרו את איכות הטיפול. והחלקה נכונה, ואיכותית ממשיכה בטיפול ביתי באמצעות המוצרים המתאימים.

אם אינכן יודעות מהם המוצרים המתאימים, התייעצו עם מעצבי השיער שלכן, ובמידה ובחרתן בהחלקת קראטין ביתית תמיד תוכלו למצוא את אנשי המקצוע המתאימים להתייעץ עמם. וודאו כי הם אכן מוסמכים בהחלקת קראטין בפרט, ובהחלקות בכלל.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי הרשת עוברים הכשרה מקצועית מקיפה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.

נשים