כל היתרונות של סגירת חורף למרפסת

כל היתרונות של סגירת חורף למרפסת

רוצים להבין בשביל מה בכלל צריך סגירת חורף למרפסת? פשוט המשיכו לקרוא!

הפוטנציאל של המרפסת

כבר לפני שנים רבות הבינו כולם, שהמרפסת מהווה חלק בלתי נפרד מהבית והיא מהווה מקום נהדר לשהות בו, לארח בו, לאחסן בו דברים ועוד. יחד עם זאת, כאשר התחלנו לקנות ולשכור נכסים עם מרפסות פתוחות, הפסקנו ליהנות מהן בימים הקרים והגשומים בשנה ולמעשה, הפסקנו לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהן.

מהי סגירת חורף למרפסת?

מדובר על האפשרות לסגור בהתאם לצורך את המרפסת בעונת החורף, במטרה שאפשר יהיה ליהנות משטחה גם בעונה זו וגם כאשר מזג האוויר בחוץ גשום וסוער, בין אם בשביל סתם לשבת, לארח ואפילו לתלות כביסה. סגירה זו, שאינה מהווה חדר נוסף בבית ואינה דורשת תהליכים של בנייה והנדסה, מאפשרת סגירה ופתיחה בהתאם לצורך ולתנאי מזג האוויר.

איך זה עובד?

כאמור, סגירת החורף היא סגירה ארעית ולכן היא גם בנויה באופן כזה, שהיא מאפשרת פתיחה וסגירה באופן פשוט. לדוגמה, אם יש לכם פרגולה במרפסת, כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף לה יריעות ברזנט מכל הכיוונים וכך ניתן ליהנות הן מהצללה בקיץ והן מקירוי בחורף. כמובן, ניתן לקפל את הברזנט בקלות במידה ואינכם רוצים להשתמש בו ברגע מסוים ולפתוח מחדש כאשר אתם מעוניינים בו שוב.

קצת על הברזנט

סגירת חורף למרפסת. תמונה: יח”צ

הברזנט, המשמש לטובת סגירת חורף למרפסת, הוא בד עמיד במיוחד והוא חומר נפלא לשימוש בכל תנאי מזג האוויר. זאת, משום שהוא עמיד בפני מים, חזק מפני רוחות ולא ניזוק מהשמש ואף מגן מקרניה. לא סתם המתמודדים בתכנית המציאות “הישרדות” רק מחכים לקבלת הברזנט להטבת התנאים שלהם בכל עונה מחדש!

סגירת חורף – אפשרויות הבחירה – גודל וצבע

היות שסגירת החורף עשויה מבד, יש לכם אפשרויות בחירה לגביה. לדוגמה, ניתן להזמין אותה לפי מידות בהתאמה אישית בהתאם לגודל המרפסת והפרגולה. כמו כן, ניתן להזמין אותה בצבעים שונים והיות שהיא בנויה מהרכבה של פיסות בד שונות של הברזנט לחלקי הקירוי השונים, ניתן אף לשלב בין הצבעים השונים באותה סגירת חורף וכך לעצב אותה כרצונכם.

לסיכום

אם יש לכם מרפסת פתוחה ואתם אוהבים לשהות בה ולנצל את השטח שלה, אל תתפשרו על ההנה ממנה גם בימים הגשומים ואפילו הסוערים. הרי מה יותר כיף מלשבת בחוץ בלילה סוער, להקשיב לרוח ולטיפות הגשם ולהיות בתוך חלל סגור עם משקה חם ביד? בנוסף, סגירת החורף מהווה גם פתרון הצללה נהדר גם לעונות החמות ומגן מפני הקרינה של השמש הישראלית החזקה. כך ניתן ליהנות מסגירת החורף גם בקיץ!

כדי לבחור סגירת חורף למרפסת שלכם, חשוב לקחת מידות מדויקות לפני ההזמנה ומומלץ גם לבחור את הצבע האהוב עליכם מתוך המבחר הקיים.

 

Uncategorized צרכנות