כלי התחבורה האידאלי בעיר

כלי התחבורה האידאלי בעיר

התנועה בעיר היא מאד סואנת ולכן קשה להגיע באמצעות רכבים מנקודה לנקודה. עומסי התנועה והפקקים יוצרים עיכובים רבים ומונעים מהתושבים להגיע בזמן למקומות השונים. רבים מהם חיפשו עם השנים את כלי התחבורה האידאלי אשר יאפשר להם לנוע במהירות גדולה יותר, ללא צורך ברכב. במהלך השנים הם ניסו לרכב על אופניים, אופניים חשמליים וכלי תחבורה נוספים.

לאחר חיפוש מתמשך הם הגיעו למסקנה שהאופציה המתאימה ביותר היא קורקינט חשמלי וזאת לאור היתרונות הרבים שלו. קל מאד לעלות עליו ולנסוע לכל מקום רצוי על המדרכות וכך להגיע במהירות לכל מקום. מדובר בכלי שאינו מסורבל, אינו תופס מקום אחסון ונגיש בכל רגע רצוי. זו הסיבה שכעת רואים הרבה מאד אזרחים אשר רכשו את כלי התחבורה האידאלי שחוסך להם זמן רב ביום יום.

בחירת כלי התחבורה האידאלי

קיימים סוגים רבים של קורקינטים חשמליים ולכן קיימת חשיבות רבה לרכוש את כלי התחבורה האידאלי שתואם את הצורך ואת מידותיו וגילו של מי שנוסע על כלי זה.

רצוי להגיע לחנות שמתמחה בייבוא ובשיווק של קורקינטים חשמליים כדי לקבל ייעוץ מקצועי על האפשרויות השונות מבחינת גודל, תפעול ועלויות, כדי לבחור בסופו של דבר את האופציה המיטבית. במקרים רבים הלקוח חושב שהוא מבין בנושא זה כיוון שלחבריו יש מכשיר דומה. אך מסתבר שיש הרבה מאד נקודות ספציפיות שהן אקוטיות ולכן הן עשויות להיות גורם מכריע בקבלת ההחלטה איזה דגם לרכוש.

בטיחות בנהיגה

לאור היתרונות הרבים, הקורקינט הוא כלי התחבורה האידאלי אך יש להקפיד על כללי הזהירות האלמנטריים על פי ההנחיות של משרד התחבורה, כדי לא לגרום חלילה לתאונות קשות. בעת הרכיבה חייבים לחבוש קסדה תקנית אשר תואמת באופן מדויק את מידות ראשו של הרוכב, כך שהקסדה לא תהיה רופפת אלא שהיא תגן באופן מקסימלי על כל הגולגולת.

בנוסף לכך יש לרכב על פי חוקי הדרך ובמהירות שתואמת את תנאי השטח. אם מדובר בשבילי אופניים ריקים אפשר לרכב מהר אך אם מדובר במדרכה עמוסה באנשים, הרכיבה צריכה להיות מאד איטית ומתחשבת.

מי שרוכב על קורקינט חשמלי חייב להיות ערני לכל מה שקורה סביבו ולכן חל עליו איסור להשתמש בטלפון הסלולרי לצורך דיבור או לשמיעת מוסיקה. כמו כן הוא אינו יכול להרכיב אוזניות כיוון שהדבר עלול לפגוע ביכולת שלו לשמוע מה שקורה בכביש, כמו צפירות אזהרה של מכוניות חולפות.

שירות תיקונים

כמו כל כלי תחבורה, גם כלי זה עלול להתקלקל מעת לעת. לכן חשוב לרכוש את כלי התחבורה האידאלי בחנות מוכרת של יבואן או משווק, כדי שאם תהיה תקלה, הלקוח יוכל לפנות אליהם ויהיה להם במלאי חלפים מתאימים, כך שיוכלו להתקין אותם במקום חלפים שנשחקו ושיהיו במקום אנשי מקצוע שמכירים היטב כלי זה וידעו כיצד לתקן אותו.

תחבורה ותשתיות