כספות בתל אביב – מתחם הכספות של רותניום

כספות בתל אביב – מתחם הכספות של רותניום

היכן תפקידו את הפריטים היקרים לכם ביותר? כספת ביתית אינה מהווה אלטרנטיבה טובה דייה היות וסביבת המגורים אינה מוגנת 24/7 והכספת עשויה להיפרץ ותכולתה עלולה להתגלגל לידיים זרות. כספת בבנק מגבילה את השימוש מבחינת תדירות ומספר הפעמים שניתן לפתוח את הכספת בשנה כולל מגבלות שונות על פריטים מסוימים להפקדה.

מה עושים? כאן נכנס לתמונה מתחם כספות בתל אביב מבית רותניום, החברה המובילה בארץ בתחום מתחמי כספת פרטיים מאובטחים.

מתחם הכספות של רותניום בתל אביב מציע לכם אבטחה מתקדמת מסוגה כולל חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מה מציע המתחם? כיצד תבחרו את הכספת האולטימטיבית עבורכם ואילו שירותים נוספים מציעה לכם רותניום לשמירת הפריטים היקרים בראש שקט?

ביקור בכספת ללא הגבלה
רותניום הביאה לישראל את מנגנוני האבטחה המתקדמים ביותר כאשר המתחם משלב בין שתי שכבות הגנה: טכנולוגית ואנושית. מהבחינה האנושית, מדובר בצוות אבטחה ששומר על המתחם מסביב לשעון כל ימות השבוע וכל ימות השנה, שנבחר בקפידה לרבות בדיקת פוליגרף, תעודת יושר, מבחני אמינות ועבר את המיונים והאימונים הנדרשים לתפקוד גבוה להגנה על המתחם וליווי כל שוכר לרצפת הכספות. כל השומרים החמושים במתחם הם יוצאי יחידות מובחרות בצה”ל.

טכנולוגיה מתקדמת באבטחת הכספות
מהבחינה הטכנולוגית, רותניום מיישמת במתחמים שלה את המנגנונים החדשניים ביותר. ראשית, בקרה וניתוב באמצעות זיהוי ביומטרי של שוכר הכספות – סריקה המבוססת על תמונות מזוויות שונות של פניו שצולמו מבעוד מועד. שנית, כניסה רק עם טביעת אצבע, כרטיס קרבה חכם ומפתח כשלכל כספת יש שני מפתחות לפתיחתה – אחד אצל משכיר הכספת והשני אצל קצין הביטחון של המתחם. מתחם הכספות מגובה על ידי מערכת לזיהוי מפגעים שיכולה לזהות לחץ גבוהה, קידוח, איומים כמו חדירת מים או התפשטות גז וכן התממשקות עם שני מוקדי אבטחה נוספים המקבלים התרעה במידת הצורך ועולה הצורך להתערבות חמושה נוספת.
ברותניום מקפידים על פרוטוקול אבטחה קפדני ביותר לפתיחת דלתות שאינו מאפשר פתיחת דלת כאשר קיימת דלת פתוחה אחרת כמו גם הכניסה מלווה בשומר חמוש. ביטחון מקסימלי עד הפרטים הקטנים ביותר.

בחירת כספת בהתאמה אישית וכניסה מהירה
הכספות עצמן עשויות מפלדה ומוצעות במגוון גדלים כך שניתן לבחור כספת בגודל הרלבנטי עבורכם – קטן, בינוני או גדול לפי תכולת הכספת. כאן ניתנת לכם האופציה להפקיד פריטים יקרים כמו יצירת אמנות, כלי נשק, קבצים דיגיטליים השמורים על דיסק און קי, מזומנים וכדומה וליהנות מתעודת ביטוח של לוידס לונדון, חברת הביטוח הגדולה בעולם לביטוח של חדרי כספות וניתן להפיק פוליסה בהתאמה אישית לפי צרכיו האישיים של כל אחד מלקוחות המתחם. כמו כן, כל לקוח מקבל תעודת אחריות המעניקה אחריות לתקינות הכספת, לכניסה מהירה שלא עולה על 5 דקות המתנה, תקינות מערכות הבקרה ועוד.

תקופת השכירות של הכספת יכולה להיות גמישה לפי צורך והיות ולחברה כספות נוספות ברחבי הארץ ניתן לבחון העברת התכולה לכספת במתחם אחר, למשל, במקרה של מעבר דירה.
במתחם כספות בתל אביב של רותניום מחכים לכם תאי התבודדות נעימים, שמירה מקסימלית על דיסקרטיות וטרקלין המתנה מפואר כאשר הביקורים בכספת אינם מוגבלים בזמן או בתדירות וניתן לפקוד את הכספת בכל עת, לפי הצורך.
מתחם כספות בתל אביב של רותניום ממוקם ברחוב אחד העם 40, במקום נוח במרכז העיר הגדולה. החברה מציעה גם מועדון חברים לקבלת שירותים נוספים וניתן להגיע לסיור בתיאום מראש על מנת להתרשם מהאבטחה והשירות.

צרכנות