יוסי דגן: “גדי איזנקוט – הדובר החדש של שלום עכשיו”

יוסי דגן: “גדי איזנקוט – הדובר החדש של שלום עכשיו”

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון מגיב בחריפות על דבריו של איזנקוט: “טוב שגדי אייזנקוט הסיר מעליו את מסיכת הממלכתיות, אחרי גל הפיגועים שיצא מצפון השומרון, חוץ מהשמאל הקיצוני כולם כבר הבינו שהגירוש היה טעות. הרצון הזה לעקירת ישובים מתחיל להיראות כמו אובססיה”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף הבוקר בחריפות את גדי אייזנקוט, אשר אמר: “האנשים שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום, ליצור מצב בלתי הפיך, לבטל את חוק ההתנתקות ולהחזיר את ההתיישבות – אלו אנשים שמובילים לאסון”.

דגן תקף את אייזנקוט ואמר: “מס הפעמים בהם אייזנקוט שוב ושוב מדבר על עקירת ישובים או תוקף את תיקון האיוולת הזו של הגירוש ועקירת הישובים.
אחרי הפיגועים בבני ברק, רחוב דיזנגוף בתל אביב אלעד – שיצאו ממרחב צפון השומרון בו היה הגירוש, משאת נפשו של איזנקוט, היא בלתי סבירה. חוץ מהשמאל הקיצוני ממש כולם במדינה הזו מבינים כבר מזמן שהגירוש היה טעות, שרק התיישבות מביאה ביטחון ומונעת פיגועים, ובצפון השומרון שנשאר שטח C – דווקא אפשר לתקן”

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שגורש מהישוב שא-נור שבצפון השומרון, מוביל מזה שנים את הדרישה לביטול חוק ההתנתקות. יחד עם מגורשי חומש ושא-נור. דגן מקדם בכל כנסת הגשת הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון, ומוביל את העליות הגדולות לחומש ושא-נור

חדשות שומרון כתבה ראשית פוליטי