איך לבחור את הריהוט לעסק החדש שלכם?

איך לבחור את הריהוט לעסק החדש שלכם?

ריהוט משרדי ממלא תפקיד גדול יותר בהקמת העסק ממה שרבים חושבים. העובדים זקוקים לריהוט נוח וארגונומי בסביבות העבודה שלהם על מנת שיהיו פרודוקטיביים, ובחירה בפריטים הנכונים עשויה לעשות הבדל אדיר ברמות שביעות הרצון של העובדים ובבריאות שלהם בראייה קדימה.

בחירת ריהוט לעסק החדש שלכם יכולה להיראות כחלק מכריע מהמשימה המפחידה ממילא של הקמת משרד חדש. אך זה תחום שבוודאי אתם לא רוצים להזניח, מכיוון שהפריטים שאתם בוחרים הם גם ההזדמנות שלכם לעשות רושם ראשוני מצוין על לקוחות ועובדים פוטנציאליים. מן הסתם, ממש כדאי לכם להמשיך בקריאה רציפה, וכך תדלו פרטים חדשים על ריהוט משרדי, וכן – איך לבחור את הריהוט לעסק החדש שלכם?

במה יעזור לכם ריהוט משרדי?

הנה במה יעזור לכם ריהוט משרדי – 

  • פרודוקטיביות – הדבר הטוב ביותר בסביבת עבודה ארגונומית הוא איך ריהוט משרדי עוזר לצוות העובדים שלכם להרגיש נוח ומאושר במקום העבודה, מה שבתורו משפר את הפרודוקטיביות שלו. עובדים לרוב מעורבים יותר בעוד שגופם נמצא בתנוחת ישיבה זקופה, בניגוד לתנוחת שפופה קדימה. זאת מכיוון שהיא תנוחת הישיבה הזקופה, אשר מאפשרת לחזה להתרחב במלואו תוך כדי מתן אפשרות לגב להישאר ישר. בסופו של דבר, זה עשוי לעזור להגביר את הריכוז והמיקוד, ובסופו של דבר, להגביר את הפרודוקטיביות של העובדים.
  • בטיחות – רהיטים ארגונומיים לא מתייחסים רק לאופנות האחרונות או לחלופין לעיצובים לוהטים, כי אם הם מתמקדים בעיקר בבריאותם וברווחתם של העובדים, זה מושג באמצעות הבטחה שהעובדים יהיו מסוגלים לשבת בנוחות עם יציבה טובה, מה שמוביל בסופו של דבר לריכוז טוב יותר. לסיכום, תאונות עבודה עקב ישיבה ממושכת, לדוגמה, אפשרי לצמצם או לבטל באמצעות הטמעת הריהוט הארגונומי החדש, שמשמעותו רק מוגברת בטיחות ופחות עלות ביטוח לחברה.
  • באמצעות ריהוט משרדי תיתנו למשרד שלכם מראה רענן – ריהוט משרדי מהווה קישור חיוני ומועיל בין תכונות שונות שלעולם לא תחוו בעוד שלא תשתמשו בריהוט מודרני. ראשית כל, זו דרך להראות לכם מי אתם ומה בית העסק שלכם מייצג. כמו כן, לאפשר לצוות העובדים שלכם ליהנות מנוחות יותר מבחינה פיסית ולעסוק במקום העבודה. למרות שלא הכול ניתן לשנות כדי להועיל לכל מקום העבודה, הקמת משרד מתאים היא חובה כדי לבנות סביבה בריאה. השקעה בריהוט מודרני מייצגת דרך פתוחה לשנות דברים לטובה.
  • הבריאות חשובה – הבריאות שלכם היא לא רק בעיה אישית, אלא גם בעיה עסקית. המשמעות היא שעל העסק שלכם מוטלת החובה לוודא שהעובדים שלכם בריאים, ככל האפשר. ריהוט משרדי הכולל מקומות ישיבה אדפטיביים, שנועדו לתמוך בגוף בתנוחות החזקים והטבעיים ביותר שלו, מציע מנעד נרחב של יתרונות פיסיים. העלייה של מוצרים המקלים על העובדים לקבל יציבה מתאימה במגוון סביבות משרדיות יכולה לעזור להם להפחית או אפילו להתגבר על ההשפעות השליליות של ישיבה ועמידה ממושכת.

איך לבחור את הריהוט לעסק שלכם? סגנון עיצוב

כדי להשיב על השאלה – איך לבחור את הריהוט לעסק החדש שלכם? נגיד כי האמת היא שסגנון העיצוב שתבחרו הוא הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי ישים לב אליו כשהוא נכנס למשרד שלכם. רהיטים עלובים בשילוב תמהיל עלולים לגרום לעסק שלכם להיראות מיושן וחסר נגיעה, כאשר עיצובים אולטרה מודרניים ואלגנטיים יכולים להיות רחוקים מדי בקצה הנגדי של הספקטרום. הריהוט לעסק שלכם חייב להתאים לסוג העסק שיש לכם. לעיל כמה עיצובים שמומלץ לקחת בחשבון כאשר רוצים להשיב לשאלה – איך לבחור את הריהוט לעסק החדש שלכם?

  • עיצוב ביופילי – עיצוב ביופילי מתמקד באלמנטים של עולם הטבע. הוא משלב ירק, ריהוט עשוי עץ, ושפע אור על מנת לחבר בין חללי עבודה לחיק הטבע. אלה המשלבים עיצוב ביופילי עוזרים להפחית מתח תוך כדי שיפור הבריאות הנפשית ותחושת הרווחה של העובדים.
  • עיצוב גמיש – חללי משרד גמישים מאפשרים לעובדים את החופש להסתובב, לשנות תפקידים ולעבוד יחד לפי הצורך. עובדים שמרגישים בנוחות הם גם עובדים פרודוקטיביים, ושולחנות וכיסאות מתכווננים מאפשרים לעובדים לעבור במהירות לתנוחות מועילות יותר. דלתות הזזה או אפילו קירות מאפשרים שיתופי פעולה קלים או פרטיות לפי הצורך.
מידע כללי