חגיגה בגוש עציון: כ-1,100 יחידות דיור אושרו במסגרת תכניות לבנייה בפני קדם, כפר אלדד, מיצד והר גילה

חגיגה בגוש עציון: כ-1,100 יחידות דיור אושרו במסגרת תכניות לבנייה בפני קדם, כפר אלדד, מיצד והר גילה

ראש המועצה האזורית גוש עציון: “משימת פיתוח ההתיישבות ממשיכה להיות אחת המרכזיות עבור מדינת ישראל והעם כולו בעידן הזה ואנו מודים על הזכות להוביל אותה כאן בגוש עציון

גוש עציון לובשת חג. היום ומחר (ד’-ה’) מתכנסת מועצת התכנון העליונה שאישרה שתי תכניות למתן תוקף ביישובי המועצה: כפר אלדד (205 יחידות) ומיצד (200 יחידות). בנוסף לכך עולות להפקדה שתי תכניות לא פחות ממהפכניות – בהר גילה (560 יחידות) ובפני קדם (120 יחידות) שעומדת להפוך לשכונה מוסדרת לאחר 20 שנות קיום.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך על מתן האישורים: “משימת פיתוח ההתיישבות ממשיכה להיות אחת המרכזיות עבור מדינת ישראל והעם כולו בעידן הזה ואנו מודים על הזכות להוביל אותה כאן בגוש עציון. לעיתים אנחנו מעבירים ביקורת על ראש הממשלה שבעינינו היא מוצדקת וקשורה לאכזבה מדחיית החלת הריבונות בחבלי ארצנו, אך כעת קורה הדבר האמיתי – אנו בונים ומפתחים את הישובים שלנו, וכמובן, גולת הכותרת היא הסדרת השכונה הצעירה, פני קדם, לאחר 20 שנות קיומה.”

“הריבונות היא לא רק מסמכים משפטיים חשובים ככל שיהיו. הריבונות – היא עוד ועוד יהודים שקובעים את ביתם בארץ אבותם מכאן ולתמיד. ועל כך מגיעה היום ברכה גדולה ותודה גדולה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שלמרות העיסוק האינטנסיבי בבעיות השעה, מקדם גם תכניות אסטרטגיות לחיזוק אחיזתנו ביהודה ושומרון” הוסיף נאמן.

כפר אלדד. צילום: מועצה אזורית גוש עציון
מיצד. צילום: מועצה אזורית גוש עציון
הר גילה. צילום: מועצה אזורית גוש עציון
המפעל הציוני חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית נדל''ן