התורה בעיצוב פנים: ההתחלה הראשונה

התורה בעיצוב פנים: ההתחלה הראשונה

זה מתחיל בילדות. את או אתה אוהבים לעצב בתים במשחק “The Sims”. אתם מבלים שעות בעיצוב מטבחים ומשקיעים את הנשמה בהם. אתם מחליטים על הצבעים השולטים בחדר ועל איזה סוגי ארונות יהיו בו. איפה יעמוד המקרר ואיזה סוג של מיקרוגל להציב בו. העיצוב של המטבח זורם מתוככם החוצה אל המשחק ולאורך השנים העמדתם מטבחים לתפארת. 

דלתות פנים – גם בחירה של דלתות פנים זה לא משהו שחומק מעיניכם. המשחק מציע כל כך הרבה אפשרויות של דלתות פנים שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל. למרות שלאחרים המגוון הזה יראה כמועקה, מקור לבלבול וכאב ראש, ואתכם המגוון רק ירגש יותר ובכל פעם מחדש שתידרשו לבחור דלתות פנים אתם תשמחו כאילו זו הפעם הראשונה.

איך ממשיכים?

ככל שהשנים עוברות המשחק כבר לא מספק אתכם. מטבחים וירטואלים כבודם במקומם מונח, אבל זה לא באמת מרגיש אמיתי. אתם משתוקקים ליותר מזה. אתם יודעים שעיצוב זו הקריאה האמיתית שלכם. אתם חולמים להתברג לחברת מטבחים מפורסמת או להיות חלק מעיצוב דלתות פנים חדשני שירשם על שמכם. אבל איך מגיעים למקומות האלה? איך אנחנו מגשימים את החלום?

הפתרון

אדם אינו יכול להיכנס על דעת עצמו לחנות מטבחים, להראות מטבחים שהוא עיצב במשחק מחשב ולצפות שישכרו את שירותיו כמעצב. כדי להגיע למקומות הללו יש צורך בלימודים כאלה או אחרים. ישנם כמה דרכים. הראשונה היא לחמוד תואר אקדמי באוניברסיטה או מכללה במסלול של עיצוב פנים. ברוב התארים מסוג זה ישנם קורסים לעיצוב מטבחים אשר נותנים לך את הכלים ללמוד מההתחלה ועד הסוף כיצד לעצב מטבח שמצד אחד גם נראה יפה ומצד שני גם פרקטי ועונה על צרכי הלקוח.

למי שלא מעוניין בתואר אקדמי ישנם בשוק לא מעט לימודי תעודה של מעצב פנים אשר יכולים לתת לך את הכלים לעצב מטבחים כמקצוע וכמקור פרנסה. חשוב להבין שעיצוב הוא יותר מרק התאמת צבעים אלא מתעסק גם בענייני בנייה ולכן חשוב שלמעצב הפנים יהיה ידע לא רק בעיצוב מטבחים אלא גם בבנייתם.

צרכנות