השר גלנט בבית אריה: “תנופה אדירה וחיזוק מערב השומרון”

השר גלנט בבית אריה: “תנופה אדירה וחיזוק מערב השומרון”

שר הבינוי והשיכון, אלוף (במיל’) יואב גלנט ביקר במועצה המקומית בית אריה והשתתף בטקס הסרת הלוט לכביש הפנימי, שעלותו 30 מליון ש”ח, המחבר בין בית אריה לעופרים.


בימים אלה החלו העבודות על הכביש שיצור רצף טריטוריאלי של 2.7 ק”מ ובעתיד מתוכננים לאורכו פארקים, מוסדות חינוך , מוסדות ציבור, מרכז מסחרי ועוד. במהלך הביקור העניק ראש המועצה אבי נעים לשר גלנט את הספר שיצא לאחרונה ומסכם 35 שנות התיישבות של בית אריה.

במהלך טקס הסרת הלוט שהתקיים במעמד ראש המועצה אבי נעים ונציגי משרד השיכון והמועצה אמר השר גלנט: “אני מברך היום על תחילת עבודות הכביש הפנימי שהשקענו בו 30 מלש”ח שיחבר בין בית אריה לעופרים וייצור רצף טריטוריאלי שלכל אורכו תוקם טיילת ויבנו מוסדות חינוך ותרבות.

השקעה של 30 מליון ש”ח. צילום: יחצ

בשורה נוספת היא אישור התחלת בניית הכביש העוקף שבעזרתו אנחנו נביא את כל מערב השומרון לחיבור אל גוש דן. בנוסף לזה, נפעל לכך שכבר בספטמבר הקרוב נגריל 511 יח”ד בבית אריה במסגרת ההגרלה הגדולה של המחיר למשתכן. יחידות דירות אלו הן חלק מתוך 1025 יחידות דיור שכבר אישרנו לבנייה בישובים בית אריה ועופרים.

אני רואה לנגד עיניי את החשיבות בבנייה ובפיתוח של הישובים ביהודה ושומרון ועל כן אנחנו נמשיך לפעול במלוא המרץ בפיתוח הישובים הקיימים ולהמשך תנופת הבנייה. אני מודה לראש המועצה, אבי נעים על כל עשייתו הבלתי רגילה בשנים האחרונות ודחיפתו לבניית כבישים חשובים אלו”

ראש המועצה אבי נעים אמר כי: “אני מודה לשר גלנט ולמנכ”ל משרדו על התמיכה וזירוז העבודות בכביש העוקף ובכביש הפנימי שיחבר בין חלקי המועצה. נמשיך לפתח את האזור ולשרת את תושבי המועצה תוך הקפדה על רמת ואיכות חיים גבוהות ביותר”.

חדשות שומרון כתבה ראשית