השר אריאל לתלמידי ישיבת חומש: “אנחנו מצפים להעברת החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון שומרון”

השר אריאל לתלמידי ישיבת חומש: “אנחנו מצפים להעברת החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון שומרון”

13 שנים לגירוש: יו”ר האיחוד הלאומי, שר החקלאות, ח”כ אורי אריאל אמש בחומש: “תלמידי ישיבת חומש – הקבוצה החלוצית ביותר בישראל של 2018, מחכים בציפייה להעברת החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון. דגן: “מצפים מהממשלה להעביר את החוק לביטול חוק ההתנתקות”

רגע לפני שיצוינו ברחבי הארץ, 13 שנים לגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון, עלו אמש שר החקלאות ח”כ אורי אריאל, יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ורבה של קריית ארבע, הרב דב ליאור לישיבת חומש, לחזק את תלמידיה ורבניה.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

ישיבת חומש פועלת מתוך הישוב העקור חומש, שפונה במסגרת התוכנית המכונה: “תוכנית ההתנתקות”. יחד עם הישובים: שאנור גנים וכדים בצפון השומרון, ויישובי גוש קטיף ב 2005. הישיבה פועלת מאז יום הגירוש מתוך הישוב.

הביקור הנו חלק מקמפיין רחב, אותו מנהלים מגורשי חומש ושאנור בכדי להעביר את החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון, לחזור לביתם ולתקן את עוול הגירוש.

השר אריאל עם ראשי ישיבת חומש, וראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן. צילום: רועי חדי

השר אורי אריאל נפגש עם התלמידים ואמר להם: “נזכור ונחזור, מחכים בציפייה להעברת החוק של חברתי ח”כ שולי מועלם לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון ושנוכל לחזור, סוף סוף, אחרי 13 שנים, הביתה”.
השר הוסיף ואמר לתלמידי הישיבה:” אתם הקבוצה החלוצית ביותר בעלת הערך המשמעותי ביותר שיש לנו כיום בשנת 2018. אנו ממשיכים לפעול כדי שנוכל לשוב הביתה”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הוסיף ואמר: “אנחנו מצדיעים ומחזקים את ידי תלמידי ישיבת חומש וראש הישיבה הרב אלישמע כהן שליט”א , חומש הינה חלק בלתי נפרד מישובי המועצה האורית שומרון ואנחנו בטוחים שקרב היום בו נבנה את חומש ושאנור מחדש. רוב שרי הממשלה תומכים בחזרה לחומש ושאנור ובביטול חוק ההתנתקות אנחנו מצפים מהממשלה הזו, להעביר את הצעת החוק ולתקן את העוול הנורא הזה”.

הרב דב ליאור לתלמידי ישיבת חומש: “אני שמח מאוד לראות כאן את בני התורה. אם הייתי בן 18 הייתי בא לכאן כל יום כמוכם. באתי לכאן לשאוב ממכם עוז וגבורה אתם נוער נפלא הדבק בארץ ישראל בתנאים חלוציים לא קלים במסירות גדולה! אתם ממשיכים את דרכם של כלב בן יפונה ויהושוע בן נון”.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

חדשות שומרון כתבה ראשית