מאות נשים מכל הארץ הגיעו לאריאל לאירוע העצמה “נשים עושות אקסטרים”

מאות נשים מכל הארץ הגיעו לאריאל לאירוע העצמה “נשים עושות אקסטרים”

מאות נשים מרחבי הארץ השתתפו באירוע העצמה נשית במתקני גובה אקסטרמיים ב”מרכז הארצי לפיתוח מנהיגות” באריאל. אחת המשתתפות תיארה חויה שאין שניה לה ואמרה: אף אחת לא באמת יודעת למה היא מסוגלת, אבל כשלא מוותרים וממשיכים הלאה, מגלים ששום דבר לא יכול לעמוד בפני הרצון של הנפש.

ביום שישי ה- 25.5, נשים מכל הארץ ויתרו על יציאה לבית קפה, דילגו על הבישולים לשבת וזרמו בהמוניהן לאירוע העצמה נשית ייחודי מסוגו “נשים עושות אקסטרים” ב”מרכז הארצי לפיתוח מנהיגות” בעיר אריאל.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

האירוע שהתקיים זו השנה השניה, נערך בשיתוף המרכז הקהילתי “גוונים”, עיריית אריאל וקניון “מגה אור” בעיר, בוסס על פעילויות ספורטיביות ואקסטרימית במתקני המרכז והעניק לנשים חוויות מיוחדות של העצמה, אתגר וכיף.

“שום דבר לא יכול לעמוד בפני הרצון של הנפש”. צילום: יחצ

כל משתתפת בחרה את המסלול המתאים לה . המסלולים התחלקו לפי צבעים על פי דרגות קושי כאשר הצבע האדום סימל את המסלול האתגרי ביותר שכלל שימוש במתקני הגובה “האודיסאה” (12 מטרים) ו”האמונה” (8 מטרים). מסלול נוסף בצבע כחול, סימל דרגת קושי ‘אקסטרים לייט’ וכלל מתקני גובה כמו קיר טיפוס (13 מטרים) ומגדל אלפיני (13 מטרים).

במהלך האירוע הנשים עברו על ידי מדריכי המרכז חוויה מעצימה, מעשירה ומלמדת שסחפה תגובות נלהבות. ציליטה קליאן, בת 61, אשר השתתפה באירוע סיפרה כי: “מאוד מרגש לראות נשים מתגברות על פחדים. אף אחת לא באמת יודעת למה היא מסוגלת, אבל כשלא מוותרים וממשיכים הלאה, מגלים ששום דבר לא יכול לעמוד בפני הרצון של הנפש. כשעמדתי לקפוץ מ”קפיצת האמונה” ראיתי את כל אריאל מלמעלה והתמלאתי באדרנלין. הרגשתי בטוחה והאמנתי ששום דבר רע לא יכול לקרות.”

ראש העיר אלי שבירו שהתנדב להדגים את מתקן קפיצת האמונה: “נשים עושות אקסטרים הוא אחד מאירועי הדגל שלנו. אני רואה חשיבות עליונה בפעילויות העצמה נשית ואין כמו המרכז הארצי לפיתוח מנהיגות כדי להעביר חוויה חזקה ובעלת ערך משמעותי. בזכות מחלקת הספורט ורינה דור העומדת בראשה, התחלנו מסורת מבורכת שתמשיך גם בשנים הבאות.”

העצמה נשית קבוצתית. צילום: יחצ

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

חדשות אריאל כתבה ראשית