השומר יו”ש: “ניצחון במאבק בטרור החקלאי יכול למנוע התדרדרות לאינתיפאדה נוספת”

השומר יו”ש: “ניצחון במאבק בטרור החקלאי יכול למנוע התדרדרות לאינתיפאדה נוספת”

בארגון המסייע לחוות החקלאיות אומרים בעקבות אירועי ההצתות והגניבות מהחודשים האחרונים, בהם השחתת מטעים בקיבוץ כפר עציון במהלך הלילה כי “אינתיפאדה אף פעם לא מתחילה בפיגועי ירי ובמטענים. היא מתחילה בזריקות אבנים ובטרור חקלאי מתמשך. זה מבחן שאסור לנו להיכשל בו”

בעקבות אירוע השחתת מטעי הקיבוץ כפר עציון במהלך הלילה ומציאת צמיגים בוערים ובקבוקי תבערה בשטח, המצטרף לשורת אירועי טרור חקלאי המתרחשים בחודשים האחרונים, אומרים בארגון השומר יו”ש כי הטרור החקלאי הינו חלק מהמאמץ הכולל של הטרור הפלסטיני לפגוע בהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. “אינתיפאדה אף פעם לא מתחילה בפיגועי ירי ובמטענים. היא מתחילה בזריקות אבנים ובטרור חקלאי מתמשך שפוגע בחקלאים החלוצים הנמצאים במרחבי השטח של יהודה ושומרון”.

מספר מועדים ביולי ואוגוסט, בצפון ובירושלים. צילום: השומר החדש

“המאבק בטרור החקלאי הוא המבחן ואסור להיכשל בו. ניצחון במאבק בטרור החקלאי יכול למנוע התדרדרות לאינתיפאדה נוספת. רק באמצעות סיכול מתמשך ויסודי של הצתות מטעים, גניבות ציוד ורכבים, זריקות אבנים ומניעת העימותים הבלתי פוסקים שמייצרים הפלסטינים בחסות אנרכיסטים, ניתן יהיה למנוע את הבערת השטח. מתן גב לחקלאים הוא מתן גב להתיישבות כולה והגברת ביטחונה. המסר שנעביר פה יחלחל הלאה, אסור להעביר מסר של חולשה ישראלית. אנחנו צריכים לשמור על השומרים ולסייע לחוות החקלאיות במאבקן היומיומי”.

ביטחוני כתבה ראשית מידע כללי