מפקד האוכלוסין: המועצות האזוריות ביו”ש עם אחוזי הענות הגבוהים ביותר

מפקד האוכלוסין: המועצות האזוריות ביו”ש עם אחוזי הענות הגבוהים ביותר

המועצה אזורית הר חברון בראש הרשימה עם 60 אחוזים מכלל המשתתפים, בשאר המועצות האחרות יש מעל חמישים אחוזים בהענות למפקד כאשר הממוצע הכללי הוא כ40 אחוזים, ניצן הכהן, מנהל מפקד האוכלוסין: “המספרים הטובים מעידים על ההבנה של האוכלוסייה לחשיבות הנתונים הנאספים במפקד לטובת הציבור”

לפני כחודשיים יצא לדרך מפקד האוכלוסין של הלמ”ס ומאז יציאתו לדרך ניתנה לנסקרים כמה אפשרויות למענה, בדרך דיגיטלית עם קבלת שובר מתנה או טלפונית.
כעת מתפרסמים הנתונים ביהודה ושומרון ובהן ניתן לראות כי במועצות האזוריות ביו”ש אחוזים גבוהים מהממוצע הכללי בהיענות למפקד.
המועצה האזורית הר חברון מחזיקה באחוז הגבוה ביותר מבין המועצות כאשר 730 נסקרים מתוך 1451 השיבו לשאלון מפקד האוכלוסין שהם 60 אחוזים.
מיד אחרי הר חברון מגיעות מועצות ערבות הירדן ומגילות ים המלח שם אנו לשאלון כ58 חוזים, במגילות 210 מתוך 443 נשאלים וערבות הירדן 636 מ1387.
מועצה האזורית שומרון ענו כ55 אחוזים שהם 1984 מ4419 נסקרים, המועצת בנימין, הגדולה מבין המועצות כולם ענו 54 אחוזים 2390 מ 5577 נסקים של מפקד האוכלוסין.
למועצה אזורית גוש עציון, שגם היא הרבה מעל הממוצע הכללי, ענו 1001 נסקרים מ2349 שהם 52 אחוזי השבה.

ניצן הכהן, מנהל מפקד האוכלוסין. צילום: מפקד האוכלוסין, הלמ”ס

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי שמספר המשיבים הגבוה ביותר אצלו אמר כי הוא שמח מאוד על הנתונים והוסיף “מפקד האוכלוסין חשוב מאוד לתקצוב התושבים והמועצות, והבנת הצרכים בכל אזור בארץ”

ניצן הכהן, מנהל המפקד ציין כי “המספרים הטובים מעידים על ההבנה של האוכלוסייה לחשיבות הנתונים הנאספים במפקד לטובת הציבור. אני קורא לכל הנדגמים להשיב לסקר ולעזור לתכנן ולשפר את העתיד ואת איכות החיים של כולנו״.

חברה וקהילה כתבה ראשית מידע כללי