שיטות ניקוי לספות בד

שיטות ניקוי לספות בד

ספות שונות ומערכות ישיבה כאלו ואחרות, תמצאו הכל מגיע במגוון סוגי בד שונים, ובד טבעי במיוחד, זה אחד הדברים הלא פשוטים לניקוי, אך חשוב לדעת שזה בהחלט אפשרי. זה הזמן שלכם לקחת רגע נשימה עמוקה, ולצלול פנימה לעולם של שיטות ודרכים לניקיון איכותי לספות הבד שלכם להבין על מה בדיוק אתם צריכים לשים דגש, מה הספה שלכם צריכה, ומה אתם יכולים לעשות כדי להעניק לספה שלכם את הניקיון הטוב ביותר שאפשר.

ניקוי מקצועי לספות בד

ספות בד יכולות להיות די עדינות, שם תצטרכו להתאים את הניקיון בצורה מחושבת ובלי התנהגות פזיזה. ופה בדיוק נכנסת לתמונה ההזדמנות שתהפוך את הסיפור להכי קל בעולם, חברת הניקיון we-clean, תוכל להגיע אליכם הביתה, בכל מקום בארץ, ולהעניק את שירותי הניקיון המקצועי שהיא מציעה גם עבור ספת הבד העדינה שלכם. החברה מציעה שירותי ניקיון ברמה הכי מקצועית ואיכותית שיש היום בשוק, בואו לגלות בעצמכם.

שימו לב מה לא לעשות

קודם כל אל תשתמשו בחומרי ניקוי ספות מתוצרת כללית שלא מתמחה בריפודים, בנוסף אל תשתמשו בחומרי ניקוי שלא ניסיתם אותם קודם לכם והמתינו כמה דקות ולוודא שהחומר לא פוגע בריפוד הספה. חשוב גם לא לשים את הריפוד במכונת כביסה מבלי לברר קודם אם הריפוד מותאם לכך, הרבה בדים עלולים להיהרס בכביסה בכל מיני דרכים. ומלבד כל אלו, לא תשתמשו בחומרי ניקוי רגילים ובסיסיים, הם עלולים להיות אגרסיביים עבור ספת בד.

הסרת כתמים טריים

דרך טובה לנהל את ניקוי הספה שלכם, זה לתפוס את הכתם כשהוא עוד טרי, אם ראיתם את הכתם נוצר או קלטתם שהוא בדיוק הופיע, תנסו לפעול במהירות בשביל להתחיל את תהליך הניקוי ומניעת היווצרות כתמים עמוקה. תוכלו להיעזר במסירי כתמים שונים הקיימים בשוק הקיימים בדיוק עבור המקרים האלו, או לאלתר משהו עם חומרים ביתיים שבדקתם מראש הם מתאימים ולא יפגמו בספה שלכם.

ניקוי ספות וריפודים שונים

  • ריפודי כותנה – הסוג הזה מתלכלך מאוד בקלות, כי כותנה סופגת הרבה, מה שהופך את הריפוד לפחות עמיד. בחלק מהמקרים כן יהיה אפשר לערבב מים פושרים עם נוזל לניקוי כלים ולנסות להסיר את הכתמים בדרך הזאת. אם לא הצלחתם להסיר את הכתמים, לא בטוח שבניקוי ספות מקצועי זה יתאפשר, המצב מצריך התייעצות מקצועית.
  • ריפודי קטיפה – ריפוד כזה עובר בדרך כלל תהליך עיבוד שגורם לריפוד להיות דוחה כתמים, כך שתוכלו להסיר את הכתמים בצורה פשוטה עם מגבון לח. ללא העיבוד הזה, כנראה תצטרכו לשלוח את הריפוד לניקוי יבש להסרת הכתמים.
  • ריפודי פשתן – הסוג הזה די נוח לתחזוקה, הוא לרוב מגיב טוב לתמהיל של חומץ או סבון כלים עם מים חמימים. הטקסטורה כן עלולה לצבור אבק, לכן חשוב במיוחד במקרים האלו לדאוג לשאיבת אבק בתדירות גבוהה.

סיכום

ניקוי ספות בד צריך להיות מאוד בהבנה לגבי סוג הספה שיש לכם ומה בדיוק סוג החומר הזה מצריך מכן בכדי לעשות ניקוי ראוי ויסודי. עבור כל סוג ריפוד יש סוגי ניקיון מותאמים, אך אין ספק שבניקיון מקצועי יעשו עבורכם את כל ההתאמות. החלק החשוב זה לדעת שזה אפשרי, אל תוותרו על הספה שלכם כל כך מהר.

המאמר נכתב ע”י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

צרכנות