המועצה הדתית קרני שומרון מציגה: מקווה מהודר ומונגש

המועצה הדתית קרני שומרון מציגה: מקווה מהודר ומונגש

המקווה בקרני שומרון המונגש לבעלי מגבוליות נחנך במועצה המקומית קרני שומרון. השר לשירותי דת הרב יצחק וקנין: “אני שמח שהמשרד לשירותי דת ממשיך בתנופת העשייה הרבה להרבות טהרה בעם ישראל”

בשורה לתושבי המועצה המקומית קרני שומרון. מקווה מונגש ומהודר נחנך ביישוב ברוב עם. המקווה, שבנה בסיוע המשרד לשירותי דת, המרכז הארצי לטהרת המשפחה, המועצה המקומית, המועצה הדתית ותושבי המקום יישרת את מאות המשפחות המתגוררת בקרני שומרון, כמו גם את בעלי המוגבלויות שבאזור כולו ויספק עבורם מענה מהודר מונגש ואיכותי.

“המקווה נבנה לפני כ-40 שנה והוא לא שופץ והותאם לשנת ה-2000,” אומר ראש המועצה הדתית קרני שומרון הרב יוגב פרג, “האתגר היה גדול להפוך את המבנה למקום יפה ומהודר שיענה על הצרכים המיוחדים של השכונה בה ממוקם המקווה. ובחסדי ה’ ניתן לברך על המוגמר”.

חנוכת המקווה בקרני שומרון. צילום: המשרד לשירותי דת

שיפוץ המקווה, שנאמד בכמיליון ₪ התאפשר אודות לסיוע המשרד לשירותי דת, שבימים אלו מעניק תקציבים במיליוני שקלים לשיפוץ ובניה של מקוואות.

מקווה הטהרה מונגש ומותאם לנכים. צילום: המשרד לשירותי דת

הגב’ דבי אייפרמן, מנהלת אגף מבני דת במשרד לשירותי דת אמרה: “בימים אלו אנו נערכים לחלק את תמיכות המשרד לשיפוץ ובניה של מקוואות נוספים לשנת 2019. הסכומים עומדים על מיליוני שקלים. כמו כן אנו מענקים סכומים נכבדים לבניה של בתי כנסיות”.

במעמד חנוכת הבית השתתפו השר לשירותי דת הרב יצחק וקנין, הגאון הרב יצחק הלוי רב המועצה המקומית קרני שמרון, מר יגאל להב ראש המועצה המקומית קרני שמרון, ח”כ ינון אזולאי (ש”ס) בנו של השר לשעבר הרב דוד אזולאי ז”ל, ח”כ שרן השכל (ליכוד) הרב יוגב פרג יו”ר המועצה הדתית ותושבי המקום.

במועצה הדתית קרני שמרון החליטו להקדיש חדר לזכרו של השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי ז”ל. רעייתו של השר הגב’ פנינה אזולאי תבלחט”א כובדה בהסרת הלוט.

השר לשירותי דת ח”כ יצחק וקנין אמר: “בחודשים האחרונים אני זוכה לחנוך מקוואות רבים ברחבי הארץ חלקם חדשים וחלקם משופצים ומשודרגים. זו זכות גדולה להרבות טהרה אני שמח שהמשרד לשירותי דת ממשיך בתנופת העשייה הרבה להרבות טהרה בעם ישראל”.

נאה, מרווח ומהודר. המקווה בקרני שומרון. צילום: המשרד לשירותי דת

את המקווה עיצב מעצב הפנים והום סטיילינג נאור יצהרי תושב קרני שומרון, שאמר במהלך הטקס: “את פרוייקט שיפוץ המקווה התחלנו לפני למעלה משנה.הדרך לא הייתה קלה עבורנו אבל ידענו שבסוף משהו טוב ייצא ראש המועצה הדתית הרב יוגב פרג נתן לי יד חופשית עם העיצוב. המטרה הייתה ליצור אווירה מזמינה ונעימה וב”ה הצלחנו לעשות זאת”.

חדשות שומרון כתבה ראשית