אסף סלומון  – אמן חושים לאירועי חברה

 אסף סלומון  – אמן חושים לאירועי חברה

אירועי חברה הם חלק חשוב מכל עסק כיום. ישנם אירועי חברה קטנים ואירועי חברה גדולים ומרכזיים יותר. לאירוע חברה יש יתרונות רבים המשפיעים על עובדי החברה, על מצב הרוח שלהם ועל התפוקה שהם מספקים לבית העסק. בכל אירוע כזה צריך לדאוג למקום, אוכל, מוסיקה ואטרקציה מלהיבה אשר ביחד מרכיבים את אבני היסוד של אירוע חברה מוצלח. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר של השנים האחרונות, זו שמשדרגת כל אירוע חברה לאירוע מדהים, היא הופעה של אמן חושים.

מהו אירוע חברה?

אירוע חברה הינו אירוע שהחברה מקיימת עבור עובדיה אחת לכמה זמן. בעוד בעסקים קטנים יש אירוע חברה פעם בחצי שנה-שנה בדרך כלל (או לא קיים אירוע חברה כלל) הרי שבחברות גדולות יותר יש אירועי חברה קטנים אחת לחודש-חודשיים ואירועי חברה גדולים יותר פעם או פעמיים בשנה. אותן חברות מכירות בחשיבות של אירועים אלה ומה שהם עושים לעובדים ובסופו של דבר איך שהם תורמים לעסק ולכן אין בעיה לבעלי החברה להשקיע כסף ומשאבים בארגון אירועי חברה כאלה. זה יכול להיות ערב גיבוש נחמד, יום גיבוש בטבע, מופע טוב או במקרים מסוימים אפילו טיול לחו”ל או נופש באילת.

החשיבות של אירוע חברה:

אסף סלומון אמן חודשים. תמונה: יח”צ

לאירועי חברה יש חשיבות מכרעת לגבי שביעות הרצון של העובדים שלכם במקום העבודה. מחקרים רבים מראים כי עובד שבע רצון במקום העבודה שלו יספק תפוקה יותר טובה, יגיע מתוך כוונות טובות וטהורות יותר לתרום למקום העבודה שלו והוא גם ייהנה יותר מהיום יום שלו. כאשר העובדים לוקחים חלק באירועי חברה הם צוברים חוויות משותפים, נושאים משותפים לדבר עליהם, שוברים את הקרח ומתגבשים. בדרך זו הם נהנים יותר להגיע לעבודה ולראות אנשים שהם חוו איתם דברים טובים ומהנים ויכולים ליהנות מיום העבודה שלהם כשהסביבה שלהם היא נעימה ומוכרת. אם יש עובדים חדשים המגיעים לחברה מפעם לפעם הרי שאירוע חברה יכול לעזור לחבר אותם מהר מאוד לתלכיד הקבוצתי. זאת ועוד – שעובדים שרואים כמה החברה משקיע בהם ומספקת להם הטבות – גורמת לכך שהם ירצו לשמור על מקום העבודה הזה ולא לאבד אותו ולכן גם יעבדו טוב יותר כדי להיות מוערכים.

כיצד מופע של אמן חושים יכול להתאים באירוע חברה?

מופע טלפתיה או אומנות חושים היא מופע מרהיב, מרתק ומעניין שתשאיר את כל העובדים שלכם פעורי פה. מלבד העובדה שזה יבדר ויצחיק אותם – המופע גם יעניין וילהיב אותם. בסופו של דבר הם יזכרו את המופע הזה שנים רבים קדימה כחוויה חיובית שהם עברו בחיים. אלה מהם שגם ייקחו חלק ויתנדבו לעלות על הבמה יזכרו את האירוע הזה כל החיים שלהם. יצירת חוויה חיובית משמעותית בחייהם של העובדים שלהם, כאשר המכנה המשותף הוא מקום העבודה – זוהי בדיוק המטרה שאתם כבעלי העסק רוצים להשיג.

האם המופע מתאים לכמות העובדים שלנו?

אמן חושים יכול להופיע בפני קהל של אלפי אנשים, מאות אנשים וכמובן גם בפני עשרות אנשים או אנשים בודדים. כמובן שככל שהקהל גדול יותר כך האנרגיה גבוהה יותר, אולם גם במקרה של חברה קטנה של 10-15 עובדים, שתרצה להזמין אמן חושים להופיע אצלה – תוכלו לעשות זאת. כמו כן תוכלו גם להגיע לאחד המופעים של אמן החושים בהיכלי תרבות שונים וכך למעשה גם לחסוך כסף בהזמנה אישית. גם אם עובדי החברה יהיו חלק מקהל גדול יותר עדיין תוכלו ליהנות מהחוויה המשותפת. אז אם אתם מחפשים אמן חושים שישדרג את אירוע החברה שלכם או יום הגיבוש לעובדים שלכם – אין לכם מה להתלבט יותר – זוהי האטרקציה עבורכם.

לפרטים נוספים: https://www.kosemagic.com

Uncategorized