הכל על שילוח מארצות הברית לישראל

הכל על שילוח מארצות הברית לישראל

שילוח מארצות הברית לישראל יכול להיעשות במספר דרכים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת כדי לפשט את התהליך

אמיר סיים פרק של רילוקיישן בחייו והיה צריך להתחיל לעשות את הדרך חזרה מארצות הברית לישראל. “רילוקיישן זה כמו לחיות בבועה בהרבה מובנים”, אומר אמיר. “יש דד ליין שלכולם ברור שיגיע בשלב זה או אחר, לכן אתה אף פעם לא ממש נטמע באוכלוסיה, כי ברור שאתה לא כאן כדי להישאר לנצח. גם כאלה שמאריכים את הרילוקיישן לתקופה נוספת לא באמת הופכים להיות חלק ממרקם האוכלוסין. שוב, תמיד ברור שמדובר בעניין זמני, גם אם הזמני הזה הוא מאוד ארוך. כך או אחרת, משפחתי ואני החלטנו לסיים את הפרק הזה בחיינו ולשוב למדינת ישראל”. 

מעבר לסגירות בעבודה, אמיר ומשפחתו צריכים היו להוביל מארצות הברית לישראל ציוד רב שצברו לאורך השנים. “חלק מהציוד שיש לנו אלו דברים שהבאנו איתנו מהארץ”, אומר אמיר. “בנוסף לזה יש לא מעט דברים שצברנו לאורך השנים. המשפחה שלנו גדלה במהלך השהות בארצות הברית, כך שמטבע הדברים הרבה השתנה. בלי ספק אנחנו אנשים אחרים לגמרי כיום בהשוואה למי שהיינו כאשר יצאנו  לרילוקיישן. כדי לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר, צללנו לתוך נושא שילוח מארצות הברית לישראל. בדקנו אצל מספר חברות ובסופו של דבר מה שהכריע זה מידע המקצועיות והביטחון שאנשי המכירות הצליחו להחדיר בנו בנוגע לאחריות על שלמות החפצים”.

שילוח מארצות הברית לישראל יכול להיעשות דרך האוויר, הים או היבשה. במקרה של אמיר ומשפחתו, הרוב הועבר דרך הים ורק מיעוט מבין החפצים הועברו בטיסה. “עלויות שילוח מארצות הברית לישראל מאוד משתנות בין חברה לחברה ובין שילוח דרך הים לבין שילוח דרך האוויר”, אומר אמיר. “שילוח החפצים דרך האוויר נעשה כדי שאני אוכל להמשיך לעבוד יחסית מהר אחרי הנחיתה וכן כדי לשמור על מספר חפצי ערך שחששנו לטלטל במשך יותר מחודש בים. אמנם השילוח הזה יקר הרבה יותר, אבל מדובר בחפצים שערכם לא יסולא בפז ולא רצינו בשום אופן לקחת סיכון שמשהו יקרה”. 

אמיר ממליץ על חברה שמספקת אחריות על מקרים של תקלות. “כאשר חברה נותנת אחריות על השילוח, אפשר להבין שמדובר בחברה מקצועית ובעלת מוניטין. חברה כזו מודעת לאיכויות השילוח שהיא מציעה, אך בה בעת גם מודעת לכך שלעיתים מתרחשות תקלות וצריך לתת את הדעת על הדברים. נציגי החברה היו אדיבים מאוד, הסבירו לעומק את היתרונות והחסרונות של כל סגנון שילוח ונתנו לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות. בנוסף, הייתה לנו אפשרות להיות במעקב אחר המשלוח דרך אפליקציה וקשר ישיר עם נציג מהחברה שהיה זמין עבורנו בכל שאלה מסביב לשעון. האדיבות, המקצועיות והירידה לפרטים הם הדברים שהיו לנו חשובים במיוחד”. 

מידע כללי