שטיפה וצילום קווי צנרת

שטיפה וצילום קווי צנרת

מעט מאוד מכירים את החשיבות של צילום צנרת וקווי ביוב באופן תקופתי ושגרתי על מנת לבחון את מצב מערכת האינסטלציה ולהימנע מתקלות שיכולות להיווצר בה עם הזמן ויצירת הבלאי. למעשה, כאשר מבצעים צילום צנרת וצילום קווי ביוב אפשר לזהות תקלות בזמן ומראש ולחסוך הרבה מאוד כסף, באם לא מתקנים את התקלות האלו בזמן. 

 

מדוע צילום צנרת הוא חשוב?
אנחנו בשומר טכנולוגיות מתמחים בצילום צנרת וצילום קווי ביוב ולכן חשוב לנו להזכיר מראש לעשות בדיקות תקופתיות למערכת האינסטלציה שלכם בדרך פשוטה מאוד שהיא צילום צנרת. למה זה כה חשוב?
כל בניין או מבנה פעיל שנעבור לידו או נהיה בתוכו מכיל מערכת קווי ביוב ארוכה מאוד שמובילה שפכים החוצה. זה אמנם נשמע מובן מאליו אך בפועל, זה אחד התפקידים החשובים ביותר שיש למערכות הבית. כולנו יודעים כמה פיצוץ צנרת יכול להיות דבר לא נעים, בעיקר מתוך העובדה כי זה ממלא את הבית במי שפכים, אך גם משום שהתיקון של הצנרת יכול לקחת לא מעט זמן וגם לעלות לא מעט כסף, במיוחד כאשר מתקנים את המערכת מאפס במטרה לגרום לה להחזיק מעמד למשך שנים רבות. לכן, חשוב לבחון את קווי הביוב באופן קבוע, על מנת לראות שהמצב שלהם טוב ואינה קיימת סכנת התפוצצות. ברוב המקרים, כאשר פונים לאנשי מקצוע מומחים לעשות צילום צנרת, ניתן לבחון את מצב קווי הביוב ולהבין אם קיים פוטנציאל לנזק או שהכל בסדר ואפשר להיות רגועים לתקופה הקרובה. בעזרת גילוי מוקדם של פוטנציאל הנזק עוד לפני שהוא קורה, אפשר לחסוך הרבה כסף ולטפל בבעיה בצורה נינוחה, קלה ויעילה.

 

כיצד מתבצע צילום קווי ביוב?
שטיפה וצילום צנרת וקווי ביוב מתבצעים באמצעות מכונות שטיפה עם לחץ ייעודי במיוחד למטרה זו. כדי לבצע את הצילום בצורה יעילה ואיכותית, אנחנו משתמשים ברובוט קטן וגמיש שמחוברת אליו מצלמה מקצועית. הרובוט נכנס לתוך מערכת קווי הביוב של המשנה, ותוך כדי אנחנו מקבלים תמונה חיה על המסך של כל מה שהרובוט נתקל בו. במידה ומתגלה ליקוי כלשהוא בתוך המערכת, קל מאוד לאתר את הנקודה ולהחליט כיצד לטפל בה בצורה הטובה והיעילה ביותר. יותר מכך, אם בעת הצילום לא מתגלים שום ליקויים, תקבלו הוכחה לכך בצורת דיסק עם תיעוד. כך או כך, רובוט הצילום הוא חדיש ומתקדם, ובעל יכולת לבצע את צילום קווי הבית ברזולוציה גבוהה ולחשב שיפועים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר עם הציוד החדיש והמתקדם ביותר, כך שלא יתפספס שום נזק קטן ואתם תקבלו את התוצאות המדויקות ביותר, לפה או לפה.
בנוסף, אנחנו בשומר טכנולוגיות מציעים גם שירות של שטיפת צנרת בעזרת שימוש בביוביות לכל סוגי חללי העבודה, עם מכונה מיוחדת בעלת מיכל מים וצינור, אשר בעזרתם ניתן לפנות סתימות ואת הפסולת שאולי הצטברה בתוכם.

אז מתי כדאי לפנות אלינו?
כאשר מדובר בצילום צנרת וצילום קווי ביוב, אנחנו בשומר טכנולוגיות ממליצים לא להמתין הרבה מדי בין בדיקה לבדיקה, במיוחד אם לא בוצע צילום צנרת לאחרונה, ובטח שאם ידוע רגישות כלשהיא באחד מקווי הביוב. אם הצנרת יחסית חדשה, ניתן לבדוק אותה לעיתים רחוקות יותר מאשר צנרת ישנה יחסית, משום שהיא נוטה ליותר בלאי, סדקים, חדירת שורשים לצנרת ועוד כל מיני נזקים שקורים עם הזמן. אך בכל מקרה מומלץ להזמין אנשי מקצוע מומחים כדי לוודא שאין ליקויים משמעותיים ולעשות צילום צנרת וקווי ביוב, שהרי אם מגלים פוטנציאל נזקים מוקדם יחסית, אפשר לתקן את הנזק בצורה מהירה וקלה, מבלי לקחת יותר מדי זמן או להרוס את שגרת החיים של הנוכחים בבית. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, לשומר טכנולוגיות, אנחנו עוסקים בתחום כבר מעל ל40 שנה, ויכולים להציע מגוון רחב של שירותים שיקלו על החיים שלכם, לפחות בכל מה שקשור לקווי ביוב וצילום צנרת. 

 

מידע כללי