היכל התרבות של גוש עציון נפתח עם הופעה של ברי סחרוף

היכל התרבות של גוש עציון נפתח עם הופעה של ברי סחרוף

מועצת גוש עציון חידשה ושדרגה את היכל התרבות המקומי. הערב (ה’) תתקיים הופעת בכורה בהיכל של ברי סחרוף. ראש המועצה שלמה נאמן: “אנו שמחים שאקורד הסיום של שיפוץ ההיכל ופתיחתו מהווים גם את פתיחת עולם התרבות אחרי שנה קשה”

לאחר שנה שעולם התרבות היה משותק בשל מגיפת הקורונה, המועצה האזורית גוש עציון פותחת היום (ה’) את היכל התרבות מתנ”ס גוש עציון עם הופעתו של הזמר והיוצר ברי סחרוף, ובמהלך חול המועד פסח יתקיימו הופעות של יהורם גאון ואומנים נוספים שיגיעו לגוש עציון.

המועצה שדרגה את היכל התרבות במתנ”ס גוש עציון בעלות של כ-2 מיליון ₪  לאחר שיפוץ פנים האולם והפיכתו להיכל תרבות חדיש הכולל הנגשה לבעלי צרכים מיוחדים, התקנת כ-400 כיסאות מרופדים ושטיח, מערכות הגברה ותאורה ועוד.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך ואמר: “אנו שמחים לבשר כי המשימה הושלמה והיכל התרבות שלנו מותאם לרוח הזמן ולצרכי התושבים והמבקרים הרבים. אנו שמחים שאקורד הסיום של שיפוץ היכל התרבות מהווה גם את פתיחת עולם התרבות ומסמן אולי את סופה של סימפוניית הקורונה, וזה גם המקום להודות לממשלה שפעלה ללא לאות להוציא את מדינת ישראל ראשונה מן המגפה. נחגוג את פתיחת היכל התרבות במופעים אשר יתקיימו על פי הנחיות התו הירוק. אנו מודים למתנ”ס ולכל השותפים לפרויקט החשוב ואנו תקווה לעוד הרבה פעילות תרבותית איכותית ומעשירות כאן אצלנו בגוש עציון”.

היכל התרבות המחודש בגוש עציון. צילום: באדיבות דוברות המועצה האזורית גוש עציון
חדשות גוש עציון והר חברון חינוך ותרבות כתבה ראשית תיירות ונופש