התקנת דשא סינטטי בשומרון – כיצד נבחר נכון?

התקנת דשא סינטטי בשומרון – כיצד נבחר נכון?

אזור השומרון, ידוע ביופיו ובנופים הפסטורלייםוהטבעיים. האזור כולו לקוח חלק בסיפורים מקראיים, ומלא באנדרטאות ובמקומות מיוחדים וסנטימנטליים. אולם, משפחות רבות, בוחרות בהתקנת דשא סינטטי ויוצרות ניגוד מיוחד בין הטבע והמרחבים הפתוחים, לבין האורבניות, והיישובים הבנויים. דשא סינטטי הוא פתרון נוח ויעיל והמגוון בסוגי הדשא הוא גדול. אז אחרי שהחלטנו להתקין דשא סינטטי בפארק, גינה ציבורית, או בגינה הפרטית בבית, כיצד נבחר איזה סוג דשא כדאי להתקין? המדריך הבא ייתן לכם מספר דגשים חשובים, שיעזרו לכם בבחירת הדשא הסינטטי.

גובה הדשא – איזון

דשא שסיביו יהיו קצרים מידי, לא יהיה עמיד מספיק לאורך זמן, לעומת דשא שסיביו יהיו ארוכים מידי, וייראה פחות אסתטי ונעים לעין. כדאי להיעזר בבעל מקצוע ולבחור בדשא שיהיה נעים למגע. גובה סיביו של דשא ממוצע נע בין 38 מילימטר, ל-44 מילימטר.

צבע הדשא – מכהה לבהיר

לצבע הדשא יש שתי משמעויות מרכזיות. האחת, היא הרצון לדמות את הדשא הסינטטי לדשא אמתי ככל הניתן, ולמצוא גוון טבעי שיתאים לסביבת השומרון. השנייה, היא התחממות הדשא. דשא סינטטי הוא דבר שמתחמם בחודשי הקיץ, כתוצאה מהשמש החזקה. ככל שצבע הדשא יהיה יותר כהה, כך הוא יתחמם בעוצמה יותר חזקה. דבר זה עלול לגרום לכוויות ובבית עם ילדים רבים כדאי לשים לב לדגש זה. כמובן שצבע הדשא ייבחר על פי טעמו האישי של הלקוח לאחר ייעוץ של בעל המקצוע.

צפיפות הדשא הסינטטי

ככל שהצפיפות הסיבים של הדשא תעלה, כך הוא יראה יותר טוב, יהיה יותר עמיד ופחות חשוף לנזקים, יהיה יותר נעים למגע, וירכך נפילות. אולם, ככל שצפיפות הדשא תעלה, כך גם המחיר יעלה בהתאם וזהו דבר שיש לקחת בחשבון, גם בהתאם לגודל השטח המיועד. לפעמים כדאי להוציא סכום טיפה יותר גדול, על עבודה איכותית שתחזיק לאורך זמן ותמנע הוצאות נוספות של תחזוקה בעתיד.

סוגי דשא נפוצים

לאחר שבחרנו את גובה, צבע, וצפיפות הדשא שמתאימה לנו מבחינת מחיר וטעם אישי, נוכל לבחור את סוג הדשא. קיימים מספר סוגי דשא נפוצים. דשא סינטטי קיסר, דשא סינטטי נפוליאון, ודשא סינטטי קיסר טופ. כל סוג דשא מציע מספר שונה של גווני ירוק. זהו ההבדל העיקרי בין סוגי הדשא. הדשא מתאים את עצמו לאקלים הישראלי. והמחיר משתנה מסוג לסוג. בנושא זה חברת בולדוזר פיתוח תשמח לייעץ לכם.

לסיכום, אם אתם מחפשים התקנת דשא סינטטי בשומרון, אין ספק שבולדוזר פיתוח הם התשובה בשבילכם. עם שנים של ניסיון בתחום ובאזור השומרון בפרט, הם יוכלו לבצע עבורכם עבודת התקנה במינימום זמן עם מקסימום תוצאה. בולדוזר פיתוח מציעה מגוון סוגי דשא סינטטי ותשמח לייעץ לכם מהו הסוג המתאים ביותר בשבילכם, בהתאם למקום ההתקנה, היקפה, והצרכים עליה היא תענה.

צרכנות