טורניר אליפות בית אל בכדורגל יצא לדרך!

טורניר אליפות בית אל בכדורגל יצא לדרך!

טורניר האליפות של בית אל יצא לדרך בהשתתפות 6 קבוצות מירושלים, תל אביב, עלי, כוכב יעקב וכמובן בית אל: “צדדים אחרים של החיים ביהודה ובשומרון”

טורניר האליפות של בית אל יצא לדרך ביוזמת “העמותה לקידום הספורט בשומרון ובבנימין”, בהשתתפות 6 קבוצות מירושלים, תל אביב, עלי, כוכב יעקב וכמובן בית אל. לאחר שכל הקבוצות ישחקו אחד נגד השנייה בבית אחד, ארבעת הקבוצות במקומות הראשונים תעפלנה לשלב חצי הגמר. סבב ראשון של משחקים כבר נערך ושחקני הקבוצה שיסיימו במקום הראשון יזכו לפרס.

משה ריי, מארגן האירוע מטעם העמותה אמר כי “העמותה מקדמת את ענפי הספורט בכל יישובי יהודה ושומרון. בעזרת השם הפעילות תגדל ומקווה שנמשיך גם בבית אל. בית אל לדעתי היא מרכז הספורט של כל מטה בנימין. מבחינת האוכלוסייה, המיקום הגאוגרפי, והמתקנים הראויים. חשוב לקדם את הספורט ביהודה, שומרון ובנימין”.

שי אלון ראש מועצת בית אל: “קידום הספורט ביו”ש בכלל ובבית אל בפרט כמי שמתיימרת להיות בירת בנימין הוא דבר חשוב. בהתיישבות ישנם אנשים המקיימים אורך חיים נורמטיבי ביום יום וטורניר כמו זה הוא חלק מיוזמה מבורכת וראויה שמראה צדדים אחרים של החיים ביהודה ובשומרון. גם כאן כמו בכל מקום בישראל חיים בסופו של דבר בני אדם, שרוצים ליהנות מפעילויות ספורטיביות איכותיות”.

חדשות בנימין כתבה ראשית