הטיפים הכי שווים להפקת מסיבת רווקות מוצלחת

הטיפים הכי שווים להפקת מסיבת רווקות מוצלחת

איך כמו לחגוג מסיבת רווקות עם כל החברות הכי טובות, אז כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת ומהנה עבור כולן – ריכזנו עבורכן כמה טיפים ורעיונות שכדאי לדעת וליישם בהתאם. אם המשימה להפקת המסיבה הוטלה על חברה אחת, דעו כי לכל אחת מהמוזמנות יש חלק בלתי נפרד מהתכנון של המסיבה כדי שהיא תצא אל הפועל בצורה הטובה ביותר שיש. אז איך מתחילים ומה כדאי לקחת בחשבון בכל שלב בתכנון? כל התשובות לכל השאלות בהמשך.

פתחו קבוצה משותפת לתכנון המסיבה

מאז שאפליקציית הווטסאפ נכנסה לחיינו, מצאנו עצמנו מצורפים אל אינספור קבוצות משפחה /חברים / שכנים / קולגות לעבודה / חברים ללימודים ועוד המון קבוצות משותפות נוספות. נוסף לאפשרות לשמירת קשר עם אנשים מהעבר, ווטסאפ מאפשר לכן גם להקים קבוצה משותפת לכל הבנות העתידות לקחת חלק במסיבת הרווקות.

במקום ליצור קשר עם כל החברות הקרובות לכלה שמתחתנת, ניתן פשוט לצרף את כולן אל קבוצה אחת ולברר אילו בנות פנויות להשתתף ביום שנקבע למסיבה. כך בנות שאינן יכולות להגיע יצאו מהקבוצה, ואלו שיישארו יוכלו להתעדכן אחת עם השנייה בכל שלב בתהליכי התכנון.

קבעו תקציב שיתאים לכולן

לאחר פתיחת הקבוצה ואישור השתתפותן של החברות במסיבה, זה הזמן לקבוע תקציב כללי עבור מסיבת הרווקות המתוכננת. חשוב להתאים את גובה התקציב לכיסן של החברות, כי הרי יש להן הוצאה נוספת לא קטנה ביום החתונה עצמה. זו ההזדמנות להציע ולשמוע רעיונות בנוגע לאופי וסגנון המסיבה, ובמידת הצורך לוותר על אטרקציות ודברים נוספים כדי לעמוד בתקציב שנקבע מצד כולן.

אם החלטתן לדוגמה להיעזר בספק ייעודי לצורך עיצוב שולחן למסיבת רווקות, תצטרכו לבחור בהתאם את הדברים האחרים הנחוצים למסיבה ואף לוותר על מקומות או אטרקציות, או לחילופין פשוט לעצב את השולחן בעצמכן עם פריטים שיתאימו לקישוט השלחן.

בחרו מקום מיוחד בו תתקיים המסיבה

לאחר קביעת התקציב, מגיע החלק המהנה באמת שהוא בחירת לוקיישן מתאים בו המסיבה תתקיים. כאמור, בחירת המקום תיעשה בהתאם לגובה התקציב לכן זה יכול למקד אתכן יותר בנוגע לבחירה הסופית למקום הטוב ביותר עבור המסיבה. לרוב הבחירה תהיה בין וילה, לופט, צימר עם בריכה או חדר קריוקי שהם המקומות המומלצים והכיפיים ביותר לחגוג בהם יחד עם כל החברות.

חפשו אטרקציה מיוחדת שתתאים לקונספט של המסיבה

כמו שאין חגיגה בלי עוגה, אין מסיבת רווקות בלי אטרקציה מדליקה. לאחר בחירת וסגירת המקום בו המסיבה תיערך, עליכן למצוא את האטרקציה המתאימה ביותר לקונספט של המסיבה. זכרו כי סגנון ההפעלה צריך להתאים לחברה שמתחתנת בקרוב ועבורה נערכת המסיבה, לכן כדאי להתמקד בהעדפות האישיות של הכלה לעתיד ולא מה שהחברות רוצות שיהיה במסיבה. תוכלו למצוא שלל סדנאות מדליקות לכל אירוע שיתאימו לכל קונספט ואווירה כמו סדנאות בישול, אפייה, סדנאות צחוק, סדנאות אופנה ועם היצע ענק של סדנאות מעשיות שכולן ישמחו לקחת בהן חלק.

היעזרו במדריכים אינפורמטיביים ברשת

רוצות טיפים נוספים שיעזרו לכן לארגן מסיבת רווקות מוצלחת שתעניק מזכרת בלתי נשכחת לכלה? נמליץ לכן להיעזר במדריכים ייעודיים לכך שניתן למצוא ברחבי הרשת. באתר של פורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון רעיונות מועילים ומקוריים שיסייעו לכן בתהליך התכנון, ובנוסף תוכלו למצוא בפורטל שלל ספקים ומפעילים למסיבות רווקות.

נשים