החברה לפיתוח השומרון סיימה את השנה ברווח כלכלי ותחלק את הרווחים לישובי השומרון

החברה לפיתוח השומרון סיימה את השנה ברווח כלכלי ותחלק את הרווחים לישובי השומרון

החברה לפיתוח השומרון הודיעה על סיום השנה הלועזית ברווח כלכלי, בעקבות כך תסבסד עשרות פרויקטים למען הקהילה ברחבי המועצה. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: “התיישבות זה גם כוח כלכלי, חשיבה עסקית נכונה מחזקת את השומרון”

שנת 2022 הגיעה לסיומה ואיתה גם פרסום הנתונים הכלכליים של כלל החברות הפרטיות והציבוריות. בחברה לפיתוח השומרון דיווחו על סיום שנה קלנדרית עם עודף תקציבי המאפשר לה לסבסד פרויקטים בעלי תקציב מיוחד. בחברה הודיעו כי יעניקו דיבידנדים עבור פרויקטים למען הקהילה ברחבי המועצה האזורית שומרון הכוללת מועדונים, גנים ופארקים לרווחת הילדים והנוער של השומרון.

החברה המרכזית לפיתוח השומרון הינה חברה פרטית בבעלותם של יישובים בתחום מועצה אזורית שומרון. החברה שמה לה למטרה לדאוג לרווחת יישובי ותושבי השומרון, בכל התחומים בתחבורה, בכלכלה, בחינוך, בתעשייה ובפיתוח. החברה ידועה כחברה בעלת איתנות פיננסית והינה מהמעסיקים הגדולים בשומרון, וזה מגיע גם השנה לידי ביטוי עם סיום השנה ברווח כלכלי בשווי של מיליוני שקלים. החברה יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיעו להחלטה לחלק את הרווחים בין יישובי השומרון שהם למעשה בעלי המניות בחברה.

32 ישובי השומרון ייהנו מסבסוד עשרות פרוייקטים מיוחדים לקהילה במליוני שקלים כאמור מרווחי החברה הכלכלית לפיתוח השומרון שחלק מישובי השומרון הם בעלי המניות בחברה.

ראש המועצה האזורית יוסי דגן ברך: “התיישבות היא גם כוח כלכלי, כדי שההתיישבות תצליח צריך התנהלות עסקית וכלכלית נבונה. לחברה לפיתוח השומרון יש חשיבה עסקית נכונה המאפשרת לחזק השומרון ומימוש החזון הציוני. יחד עם החברה לפיתוח השומרון נמשיך לחזק את הכלכלה, החינוך, התעשייה והתחבורה עבור התושבים”.

קרדיט: דוד דביולר

רובי טלמן מנכ״ל החברה לפיתוח שומרון: “גאה להיות שותף במיזם חשוב זה. החברה לפיתוח שומרון מממשת את תפקידה ומעניקה לתושבים את מה שמגיע להם. היכולת שלנו לחלק בחזרה ולהחזיר רווחים ליישובי השומרון הוא סימן ליציבות מקצועית ואיתנות כלכלית של החברה. אני מזמין את ראשי היישובים להמשיך בהידוק היחסים המקצועיים עם החברה להמשך פיתוח ושגשוג השומרון״.

יו”ר החברה לפיתוח שומרון אליסף פרשן הוסיף: “אנו שמחים על ההישגים הנפלאים אליהם הגענו בחברה לפיתוח השומרון, בזכות עובדי החברה המסורים ומנהלי החברה בראשות המנכ”ל רובי טלמן שמביא את החברה לשיאים חדשים. כל זה מתאפשר הודות לשיתוף פעולה מדהים עם ישובי השומרון שהולכים איתנו יד ביד”

חדשות שומרון כתבה ראשית