לשכת תעסוקה חדשה לתושבי גוש עציון תפתח באלון שבות

לשכת תעסוקה חדשה לתושבי גוש עציון תפתח באלון שבות

שירות התעסוקה ומועצת גוש עציון עם הפנים לאזרח: החל מפברואר יוכלו תושבי גוש עציון לקבל שירות במשכנה החדש של לשכת התעסוקה במתנ”ס אלון שבות. שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל והתושבים ראויים לשירותים כמו בכל חלקי הארץ. מחויב לכם ואוהב אתכם”. רמי גראור מנכ”ל שירות התעסוקה: “מציבים את הלקוח במרכז”. ראש מועצת גוש עציון ויו”ר מועצת יש”ע שלמה נאמן: “עוד שלב בהתעצמותו של גוש עציון שהולך ומתפתח ללא הפסקה.”

לאחר שנים בהן תושבי גוש עציון נאלצו לנסוע לירושלים על מנת להתייצב בלשכת התעסוקה – שירות התעסוקה ומועצת גוש עציון החליטו על מעבר ללשכת התעסוקה שתיתן מענה בתוך גוש עציון. החל מיום רביעי 1.2.23 תתקיים קבלת הקהל לדורשי העבודה תושבי הגוש בלשכה החדשה והמרווחת במתנ”ס אלון שבות. 

כחלק מתהליך שיפור השירות לאזרח שמוביל שירות התעסוקה בכל הארץ, הוחלט בשיתוף מועצת גוש עציון כי לרשות תושבי הגוש תוקם לשכה שתהיה קרובה ונגישה יותר למקום מגורם. משכנה החדש של לשכת התעסוקה במתנ”ס באלון שבות יהיה מרווח יותר, נוח יותר ויעיל יותר. דורשי העבודה שיבואו ללשכה החדשה יוכלו ליהנות מהמחשבה שהושקעה בתכנון ובעיצוב הלשכה כך שחוויית השירות ללקוח תהיה נעימה, נגישה ונוחה בצורה מקסימאלית. 

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״אני מברך על פתיחת לשכת התעסוקה בגוש עציון. יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל והתושבים ראויים לשירותים כמו בכל חלקי הארץ. אנו מחויבים לפיתוח ולקידום של יו״ש ובחזון שלי אנו צריכים להגדיל את מספר היהודים ביו״ש ל-2 מיליון תוך שני עשורים. אני מחויב לכם ואוהב אתכם״.

קרדיט freepik.com

מנכ”ל שירות התעסוקה רמי גראור: “המעבר ללשכה חדשה לתושבי גוש עציון איננו רק שיפור מקומי, אלא נובע מתוך תפיסת עולם של הארגון שמציב את הלקוח במרכז ודואג לתת לו שירות מיטבי בכל פרמטר. זה נכון למענה מקצועי של מתאמי ההשמה במפגש עם דורשי העבודה בלשכות חדשות מרווחות ונוחות וזה נכון גם לגבי מיקומן הגיאוגרפי הנוח והפשוט ביותר להגעה למפגש זה”.

ראש מועצת גוש עציון ויו”ר מועצת יש”ע שלמה נאמן: “לאחר שנתיים של עבודה מאומצת מול הרשויות, אנו גאים לפתוח לשכת תעסוקה קרוב לבית, כזו שתשרת את תושבי גוש עציון והאזור כולו במתן הכוונה, כלים מקצועיים וסיוע במציאת תעסוקה. זהו עוד שלב בהתעצמותו של גוש עציון שהולך ומתפתח ללא הפסקה.

“משירות התעסוקה נמסר כי יום שני (30.1.2023) יהיה יום עבודה אחרון של קבלת הקהל לתושבי גוש עציון בלשכת ירושלים, ביום שלישי (31.1.2023) לא תתקיים קבלת קהל, והחל מיום רביעי (1.2.23) קבלת הקהל תהיה בלשכה החדשה באלון שבות שתפתח מעתה ואילך בימי שני ורביעי בין השעות 8:30-12:30.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית מידע לציבור