דלתות ייחודיות לתעשייה ולמפעלים

דלתות ייחודיות לתעשייה ולמפעלים

מחפשים דלתות איכותיות, עמידות וייחודיות המתאימות למבני תעשייה ולמפעלים? אילו סוגי דלתות ייחודיות מתאימות למפעלים ולתעשייה? מה מאפיין את הדלתות המיוחדות לשימוש בתעשייה ובמפעלים השונים?

בענף הדלתות יש שחקנים שונים וכיום ניתן לתכנן, לייצר ולהתקין מגוון סוגים של דלתות ייחודיות לתעשייה ולמפעלים. יש דלתות שקופות ומהירות המיועדות לתיחום חללים במבנה ולשמירה על טמפרטורה אחידה, דלתות גלילה או הזזה מחומרים עמידים ואיכותיים, דלתות PVC המתאימות בין היתר לרשתות מזון ולמפעלי מזון, דלתות מיוחדות למפתחים גדולים, דלתות מבודדות לתעשייה, דלתות אוטומטיות ועוד.

סוגי הדלתות הייחודיות למפעלים ולתעשייה

  • דלתות מתרוממות – פתרון איכותי ועמיד לסגירת מפתחים במבני תעשייה ומסחר, דלתות מתרוממות מצוידות במנוע חשמלי אמין, הן מתאימות לכל סביבה תעשייתית וניתן לראותן ברוב המפעלים. הדלת המתרוממת עשויה משלבים של אלומיניום או חומר עמיד אחר.
  • דלתות אש – בהתאם לצורך ולהנחיות הרשות לכבאות ואש יש להתקין דלת אש במפעל או במבנה התעשייה, זו דלת עמידה מאוד שתפקידה למנוע את התפשטות השריפה במבנה.
  • דלתות קירור – דלת ייחודית למפעלי מזון ולחברות העוסקות במזון ואוכל, הדלת מבודדת חום וקור, שומרת על טמפרטורה אחידה בחלל ומונעת זליגת קור החוצה, הדלת הייעודית חוסכת בעלויות הקירור ושומרת על המזון בתנאי אחסון אופטימליים.
  • דלתות גלילה – דלת הנראית כמו תריס עם מנוע חשמלי או מנגנון ידני לפתיחה ולסגירה. דלתות גלילה הן פתרון מצוין למפעלים ולתעשייה, אפשר לעצב את הדלת והיא מספקת מיגון יעיל ושכבת הגנה נגד פורצים או ונדליזם.
  • דלתות מהירות – דלתות מהירות הן פתרון טכנולוגי מתקדם למפעלים ולתעשייה, את הדלת מייצרים מאלומיניום או מאריגי PVC מחוזקים בפוליאסטר, אפשר לבחור בדלת מהירה העשויה משלבי אלומיניום ופוליקרבונט. הדלת המהירה מיועדת לחדרים נקיים וסטריליים, למעבדות, למפעלי מזון, לרשתות מזון, למוסכים, למרלו”גים וכו’.

סוג החומרים לייצור דלתות ייחודיות לתעשייה

יצרן מקצועי ואמין לתכנון ולייצור דלתות למפעלים ולתעשייה בוחר את חומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר כדי להבטיח ללקוח דלת ייחודית ועמידה לאורך זמן. את הדלתות לתעשייה ולמפעלים אפשר לייצר מחומרים כמו אלומיניום, פוליקרבונט, פוליאסטר, יריעות PVC, פח, פלדה מגולוונת, זכוכית ועוד.

כאשר רוכשים דלתות למפעל או לתעשייה יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של חומרי הגלם לבניית הדלת, את הדלתות מייצרים מחומרים עמידים העומדים בדרישות התקן הישראלי, וכדאי לקבל ייעוץ מקצועי כדי לבחור את החומר המתאים ביותר לייצור הדלת עבורכם.

מומלץ לבחור דלתות ייחודיות למפעלים ולתעשייה מאלומיניום או מפוליקרבונט, האלומיניום מבטיח משקל קל, תחזוקה קלה ופשוטה, עמידות גבוהה, הגנה מושלמת בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר, ומגוון אפשרויות עיצוב, כולל צביעה בתנור בגוון לבחירת הלקוח.

דלתות ייחודיות למפתחים גדולים

יצרני הדלתות למפעלים ותעשייה מציעים פתרונות מתקדמים ואיכותיים גם למפתחים גדולים, חשוב לזכור כי במפעלים ובמבני תעשייה יש פתחים גדולים, לכן הדלת חייבת להתאים בדיוק רב לגודל המפתח, וחשוב לייצר את הדלת בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח גם מבחינת עיצוב ונוחות תפעול. 

דלתות למפתחים גדולים נקראות גם דלתות להאנגרים, ניתן לייצר את הדלת עם חומרים מבודדי רעש וחומרי בידוד תרמי, הדלתות מיועדות למחסנים לוגיסטיים, למוסכים גדולים, למספנות, למרלו”גים, לרשתות קמעונאיות, למרכזי אספקה ואחסנה ועוד.

 

Uncategorized