חלונות וולוקס לגגות רעפים לעומת חלונות לגגות שטוחים – מהם ההבדלים?

חלונות וולוקס לגגות רעפים לעומת חלונות לגגות שטוחים – מהם ההבדלים?

חלונות לגגות רעפים הינם חלונות המשמשים את חלל עליית הגג, הנמצא בין הרעפים לתקרה. חלונות אלו, מהווים פתרון אולטימטיבי לאוורור ומאור לעליית הגג.

חלונות לגגות רעפים וולוקס – כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם

חללי עליית הגג, הינם חללים שניתנים לניצול לכמה וכמה מטרות, החל מחלל מגורים וכלה בחלל אחסון. אם כי חללי עליית הגג הינן חללים בעלי פוטנציאל רב, לא תמיד הם מיועדים, כבר במועד שלב הבעיה להתאמה למגורים, ולכן יש לבצע התאמות לא מעטות על מנת להפוך את עליית הגג שלכם לחלל החדש שרציתם, בין אם זה חדר שינה חדש, חדר עבודה, יחידת אירוח או כל חדר אחר שעולה על דעתכם. מכיוון שחללים אלו אינם מיועדים למגורים, ברוב המקרים, יהיו אלו חללים חשוכים, ללא תאורה מספקת, וללא אוורור נאות למגורים. כל אלו, יכולה לפתור התקנת חלונות לגגות רעפים. ישנם סוגים רבים של חלונות לגגות רעפים, והם מגיעים בשפע גדול של עיצובים. החלונות המשובחים וגם היקרים ביותר הם חלונות VELUX. מרבית החלונות לגגות רעפים, הינם בעלי חלק חיצוני העשוי מאלומיניום, חומר עמיד במיוחד, על מנת שיעמוד בהצלחה בפני איתני הטבע, וימנע, כמובן, כניסת משקעים ונוזלים, וכן יבודד מפני חום, קור ורעשים. הזכוכית ממנה עשוי החלון עצמו, עשויה, במרבית המקרים זכוכית עבה כפולה, בעלת תכונות סינון קרני השמש, על מנת לאפשר חדירת אור טבעי לחלל, אך לסנן את קרני השמש והחשיפה להן על מנת למנוע נזקים. חלקו הפנימי של החלון המיועד להתקנה כחלון גג רעפים, מעוצב לרוב בעץ המטופל בשכבת לכה על סביב מים, על מנת שיוכל לסייע ולתרום את חלקו לאפקט הבידוד שמציעים חלונות לגגות רעפים. ניתן להתאים את החלונות, כמעט לכל גודל , וכן ניתן לשלבם בעיצובים ואלמנטים שונים, כגון קירות גבס, עיצובים בעץ וכדומה.

חלונות גג וולוקס VELUX  – תכונות וסוגים

בוולוקס חלון גג נראה כמו רהיט איכותי, המשקופים מעובדים באיכות גבוהה מאד ועשויים ליבת עץ אורן סקנדינבי. המשקופים נטולי כתמים שחורים המופיעים לעיתים בעץ, יפהפיים ומהוקצעים. האיטום המוחלט הוא הפטנט של וולוקס ועשוי בטכנולוגיית איטום החלונות במטוסים. גז ארגון שוכן בין שתי שכבות הזכוכית בחלון, והאיטום המיוחד יחזיק אותו שם בבטחה למשך עשרות שנים. הצירים עשויים נירוסטה ופלדה, ללא חלקי פלסטיק זולים וכל החלון בנוי באופן חזק, מהודק ואיכותי. הברגים החיצוניים החשופים לפגעי מזג האוויר עשויים נירוסטה, מה שמבטיח שלא יחלידו לעולם.

חלונות גג וולוקס VELUX משווקים ומותקנים על ידי “עליית גג” שהיא יבואן רשמי VELUX, ומעוצבים עבור כל סוגי הגגות במגוון רחב של צירים ואפשרויות פתיחה: חלון VELUX ציר אמצעי , חלון ציר כפול, חלון דלת, חלון מרפסת BALCONY, חלונות VELUX אנכיים ועוד.

לכל חלונות VELUX ניתן לרכוש אביזרים משלימים דקורטיביים כגון: וילונות האפלה והצללה מסוגננים, תריסים ומערכות חשמליות חכמות במגוון עיצובים.

חלונות לגגות רעפים אינם מתאימים בהכרח לגגות שטוחים

חלונות גג המיועדים לגגות רעפים, אמנם אינם שונים מהותית בחלק גדול מהמקרים, מחלונות לגגות שטוחים ומציגים את אותן הפונקציות. מכיוון שחלונות המתוכננים להתקנה בגגות רעפים, ולפיכך מסגרתם מתוכננת בשיפוע, חלונות לגגות שטוחים מתוכננים למשטחים ישרים. למעשה, גם חלונות לגגות רעפים וגם חלונות להתקנה על גבי גגות שטוחים, הינם כמעט זהים, הן ברמת האפקט שהם מעניקים, והן ברמת הפונקציות שהם מציגים. בכל מקרה, תכנון וקביעת מיקום החלונות, רצוי ומומלץ שייעשה על ידי חברה מוסמכת בלבד, ועל ידי אנשי שירות מקצועיים ובעלי ניסיון. במידה וחלונות לגגות רעפים או לגגות שטוחים אינם מותקנים כראוי, ישנו סיכוי גדול כי שתסבלו מנזילות עקב איטום לקוי, הבידוד נגד רעשים, חום וקור לא יעבדו כראוי מה שייאלץ אתכם להשקיע כסף על חימום וקירור, שזה בדיוק ההפך ממטרת החלון, או שתצטרכו לבצע תיקונים שיעלו כסף רב על מנת להביא את החלון למצב שמיש בשנית.

אודות עליית גג

מאז שנת 1963 חלונות גג הם ההתמחות המרכזית והעיקרית של חברת “עליית גג”. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מתוצרת חברת VELUX הדנית, הנחשבים המובילים בעולם, וכן סקיילייט, כיפות תאורה וסולמות מתקפלים לעליית גג.

חברת עליית גג היא יבואן רשמי בישראל של חברת וולוקס.

בקרו באתר, בואו להתרשם ולהתייעץ באולמות התצוגה ברעננה ובנס ציונה (קיימת גם נציגות בצפון), או צרו קשר. יש לתאם ביקור מראש. ניתן להיפגש גם מחוץ לשעות הפעילות: חלון גג סקיילייט

צרכנות