ברוב עם הדרת מלך: ביישוב אדם ערכו הכנסת ספר תורה לזכרו של יותם עובדיה הי”ד

ברוב עם הדרת מלך: ביישוב אדם ערכו הכנסת ספר תורה לזכרו של יותם עובדיה הי”ד

בהשתתפות מאות מתושבי היישוב ומכובדים, ספר תורה הוכנס לזכרו של תושב היישוב שנרצח בפיגוע דקירה ביולי 2018. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: “ספר התורה ימשיך להאיר את הטוב שיותם הפיץ בכולנו.”

כשנה וחצי לאחר הפיגוע המזעזע ביישוב אדם שבו נרצח תושב המקום יותם עובדיה הי”ד, תוך כדי מעשה גבורה שהציל את בני משפחתו ותושבים נוספים ממחבל שחדר ליישוב, נערכה אמש (ב’) הכנסת ספר תורה במעמד חגיגי ומרגש לבית הכנסת “אהבת אדם” ביישוב לזכרו של עובדיה ז”ל.

את הכנסת הספר יזם תושב היישוב כפיר ג’ונה שהתגייס בחודשים האחרונים לגייס כ-150 אלף שקלים לטובת המיזם להנצחתו של חברו הטוב.

ספר התורה שנתרם לזכרו של יותם עובדיה הי”ד. צילום: דוברות בנימין

האירוע החל בבית משפחת עובדיה עם כתיבת האותיות האחרונות בספר, ולאחר מכן יצאו לתהלוכה מרשימה סביב היישוב עד לבית הכנסת. עם סיום הכנסת הספר להיכל הקודש, התכנסו כל החוגגים לסעודת מצווה חגיגית.

אבי עובדיה, אביו של יותם הי”ד אמר: “מעמד מרגש וקשה. כל המשפחה שבאו, החברים ליישוב, היה אירוע מדהים והראש שלי היה רק על הילד הזה והאהבה הגדולה שכולם העניקו לנו.
בשם המשפחה, אנו אומרים תודה ענקית לכל מוקירי זכרו של יותם שבאו לכבד אותנו ולכל החברים היקרים שפעלו בחודשים האחרונים בלי הפסקה לטובת מימון הכנסת הספר”.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ פתח את תהלוכת ספר התורה בדברים מרגשים: “זכינו היום להגדיל תורה ולהאדירה לזכרו של יותם הי”ד.
אין דבר סמלי יותר מקיום הכנסת הספר עם סיום ימי החנוכה שבו אנו מאירים את האור ומפיצים את הנס הגדול שנעשה עימנו. יותם הי”ד היה מפיץ אור וטוב לכל הסובבים אותו ולאחר מותו אנו מוקירים את ההקרבה הגדולה שעשה והציל את חיי משפחתו ותושבים נוספים.
טל והילדים, אבי וכרמלה עובדיה, יהודה ורוחמה אדרי, ליבנו אתכם, ויהי רצון שיותם יהיה מליץ זכות עליכם ועל כלל עם ישראל.
יישר כח לכל המסייעים למען הנצחת יותם וביחד נזכה להמשיך להגדיל את ההתיישבות בחבל ארצנו הנצחית.”

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ עם הוריו של יותם ז”ל. צילום: דוברות בנימין
זיכרון והנצחה ברוב עם. צילום: דוברות בנימין

יזם הכנסת ספר התורה כפיר ג’ונה אמר בהתרגשות: “יגאת ומצאת, תאמין. כבר חודשים ארוכים שהרבה אנשים טובים פועלים בנחישות ואפילו בעקשנות למען הנצחת יותם שלנו וברוך ה’ זכינו להגיע לאירוע המפואר הזה. המילה תודה מרקיעה שחקים לנוכח האירוע המרגש הזה. זה המעט שיכולנו לעשות לזכרו של יותם ומשפחת עובדיה האהובה. מודה לכל מי שהיה שותף איתנו בחלום והפך אותו למציאות.”

יו”ר היישוב דני סייג: “קהילת היישוב אדם מחבקת ואוהבת את משפחת עובדיה ללא הרף והיום אנו זוכים במעמד הגדול של הכנסת ספר תורה לזכרו של יותם ז”ל. נמשיך לחבק ולתמוך במשפחה כקהילה אחת חזקה.
מודה לכל השותפים באירוע המבורך של הכנסת ספר התורה לזכרו של יותם שהיה מאיר את העולם במעשים טובים.”

חברה וקהילה חדשות בנימין כתבה ראשית