בחנוכה יורדים בדרך יריחו

בחנוכה יורדים בדרך יריחו

אלפי מבקרים פקדו את תיירות בנימין ביום הראשון לחופשת חנוכה. ארמונות החשמונאים היו מלאים במטיילים. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: “בחג המכבים לומדים את ההיסטוריה שלנו בבנימין”.

בתיירות בנימין ציינו את פתיחת חופשת חנוכה, יחד עם אלפי מבקרים אשר הגיעו לטייל בכל רחבי המועצה הגדולה בישראל. המטיילים נהנו משמורות הטבע, המעיינות והאטרקציות שבנימין מציעה.

אירוע הדגל ביום הראשון לחופשה התחיל עם סיורים מודרכים אל ארמונות החשמונאים ביריחו שהיה בתפוסה מלאה. בין היתר נהנו המטיילים מטיול ברכב ספארי מיוחד, הצגות באווירת החשמונאים וסדנאות יצירה.

צילום: דוברות בנימין
צילום: דוברות בנימין

את הסיור הובילו מדריכי בית ספר שדה עפרה של החברה להגנת הטבע בשיתוף מועצת בנימין ומשרד ירושלים ומורשת.

הסיורים בארמונות החשמונאים ימשכו גם מחר, כאשר בימים חמישי ושישי מועצת בנימין תקיים בגבעת היקבים בגוש טלמונים את “פסטיבל המכבים” בו יהנו המבקרים ממגוון פעילויות לכל המשפחה באווירת החג ותחפושת “מכבי” לכל ילד.

במועצה ביקשו לחדד שכלל הפעילויות ייערכו בכל מזג אוויר ובמתחמים סגורים.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: “בחג המכבים לומדים את ההיסטוריה של העם היהודי שעוברת כאן אצלנו בבנימין. היום התחלנו את החופשה עם סיורים מלאים בארמונות החשמונאים לצד עוד אלפי מטיילים שנהנו בשילה הקדומה, עין פרת ועוד מוקדי נביאים ונביעות בארץ התנ”ך.

צילום: דוברות בנימין
צילום: דוברות בנימין

מחכה לכולנו עוד ימים מופלאים של טיולים והנאות ואף מזג אוויר לא ירתיע אותנו מלטייל בשבילי ישראל. לא נותר לי אלא לאחל למטיילים הרבים חג אורים שמח. שמרו על עצמכם ועל הטבע המיוחד שלנו.

אנו מודים לשר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת חברי זאב אלקין ולבתי ספר שדה של עפרה וכפר עציון על שיתוף הפעולה בסיור המיוחד אל ארמונות החשמונאים.”

חדשות בנימין כתבה ראשית תיירות ונופש