מה לעשות בליסבון בחורף?

מה לעשות בליסבון בחורף?

האם כדאי לטוס לחופשה בליסבון בעונה הקרה והגשומה? מה יש לעשות בבירת פורטוגל בחורף? האם החורף קשה בפורטוגל או שמזג האוויר נוח לטיולים? חופשה חורפית בליסבון מבטיחה לכם שפע חוויות ייחודית ומלהיבות, בירת פורטוגל מהווה יעד תיירותי פופולרי גם בעונה הקרה, וכדאי לדעת כי בהשוואה לערי בירה אחרות באירופה, ליסבון מציעה מזג אוויר נוח יותר.

תנאי מזג האוויר בחורף

אם אתם חוששים מחופשה בליסבון בחורף, עליכם לדעת כי מזג האוויר נוח רוב ימות השנה בכל פורטוגל, בעיקר באזורים הדרומיים והמרכזיים במדינה, כלומר גם ליסבון מציעה תנאים נוחים ותוכלו לבקר בה בחורף בלי לסבול מקור.

ליסבון. צילום: מתיו הנרי

הטמפרטורות הממוצעות בליסבון בחודשי החורף הן:

  • דצמבר: 10 עד 15 מעלות.
  • ינואר: 7 עד 13 מעלות.
  • פברואר: 7 עד 14 מעלות
  • מרץ: 9 עד 17 מעלות.

אטרקציות חובה בליסבון

כדאי לדעת כי ניתן להגיע לליסבון באמצעות טיסות ישירות של מספר חברות תעופה או באמצעות טיסות עם נחיתת ביניים וקונקשן ליעד. לאחר הנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי של ליסבון תוכלו להגיע למלון באמצעות תחבורה ציבורית, מונית ספיישל או רכב שכור. לאחר התאקלמות זריזה במלון כדאי לצאת להתחיל לטייל בשכונות היפות והמרשימות שהעיר מציעה ובאתרי החובה החשובים והמעניינים ביותר.

כדי לחסוך זמן ועלויות כדאי לכם לבחור סיור מודרך באתרי החובה בעיר, כך לדוגמה חברת פורטוגו מציעה מסלול רגלי האורך כשלוש שעות במהלכו חוצים את השכונות היפות והמעניינות ביותר ומקבלים הסברים מפורטים ומעניינים על אתרי החובה השונים.

אתרי החובה שאסור לכם לפספס בליסבון הם רבים, ביניהם רובע באישה הנחשב ללב הפועם של ליסבון. זהו רובע יפהפה עם אווירה ייחודית ואותנטית בשל השילוב המרשים בין מבנים עתיקים עם ארכיטקטורה יוצאת דופן לבין מבנים מודרניים יפים, הרובע עמוס בכיכרות, מסעות טובות, בתי קפה ציוריים, חנויות בוטיק, גלריות לאמנות וברים טרנדיים. כדאי לבקר בכיכר רוסיו המרכזית והרומנטית, בפסל הפרש המסמל את שער העיר שממוקם בכיכר רסטאורדורס, וכמובן אין לוותר על סיור בסמטאות הציוריות ברובע אלפמה.

מעלית סנטה ג’וסטה. צילום: מתיו הנרי

כמו כן, כדאי לבקר באתרים תיירותיים מומלצים ומעניינים כגון מבצר סאו ז’ורזה, לעלות לתצפית הנוף בסניורה דה מונטה, לבקר באטרקציות ברובע בלם כמו מגדל בלם, מנזר ז’רומינוש, אנדרטת התגליות ובמאפייה העתיקה והמפורסמת פסטל דל בלם הידועה במאפה הטארט קרם עם נגיעות של קינמון ולימון.

מה עוד אפשר לעשות בליסבון בחורף?

מעבר לאתרי החובה והמוזיאונים החשובים, ליסבון מציעה חיי לילה סוערים כל השנה, וכדאי לנצל זאת. אפשר לבלות בברים השוקקים חיים, במסעדות המעולות, בבתי קפה וכמובן במועדוני לילה וקזינו. כמו כן, לחובבי התרבות כדאי לצפות במופע קברט.

במהלך החופשה בחורף אל תוותרו על קניות בליסבון, כדאי לשוטט בין חנויות המעצבים והמותגים במדרחוב וברחובות הקניות הידועים, ואפשר לצאת למסע שופינג משתלם בקניונים הרבים ברחבי העיר ובשווקים הציוריים והקסומים.

 

 

תיירות ונופש