בחירות בקדומים: שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הביע תמיכה בעוזאל ותיק

בחירות בקדומים: שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הביע תמיכה בעוזאל ותיק

שר האוצר ותושב קדומים, בצלאל סמוטריץ’, הודיע הערב כי מפלגת הציונות הדתית בראשותו תומכת בעוזאל ותיק לראשות מועצת קדומים.

רס”ן במילואים עוזאל ותיק, לשעבר מנהל אגף בכיר תקשורת, דוברות, הסברה ופניות הציבור במשרד הפנים וסמנכ”ל הרכבת הקלה בירושלים, נחשב למועמד משמעותי ביישוב, וזוכה לתמיכה רחבה.

בדבריו, הביע שר האוצר את הערכתו לותיק ושיבח את הישגיו לאורך השנים: “אני מכיר את עוזאל ותיק אישית הרבה מאוד שנים. ומשוכנע שהוא האיש הנכון במקום הנכון. הוא יידע להצעיד את קדומים אל עבר האתגרים הבאים ואל הקומות הנוספות. אני והציונות הדתית תומכים ועומדים באופן מלא מאחורי עוזאל. כולנו מגוייסים לטובת קדומים!. עוזאל מכיר מצוין את מסדרונות משרדי הממשלה ואת האנשים. עוזאל יודע לעבוד היטב עם הממשלה והכנסת, ויצליח לרתום אותם לטובת היישוב לקראת תנופת הבנייה והפיתוח של קדומים גם בשנים הבאות”.

שר האוצר הוסיף כי “עוזאל הוא המועמד הנכון והמתאים ביותר עבור קדומים היישוב בו אני גר ואותו ואת תושביו אני אוהב. אני והציונות הדתית תומכים בו, ואני קורא לכל חבריי תושבי קדומים – הצביעו לעוזאל ולרשימתו “אהבת קדומים” על מנת שיוכל להצמיח את היישוב לטובת כולנו ולטובת ההתיישבות בשומרון”.

עוזאל ותיק הודה לשר סמוטריץ’ ולמפלגתו על התמיכה החד משמעית בו: “תודה רבה לחברנו ושכננו היקר, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ על התמיכה הבלתי מסויגת שלו, ושל מפלגת ‘הציונות הדתית’ בראשותו במועמדתי לראשות המועצה. דלתות משרדי הממשלה ובעיקר ליבותיהם של נושאי התפקידים המשמעותיים בהם – כבר פתוחות בפנינו בזכות הקשרים הטובים והחבריים שרקמתי במהלך השנים.

עכשיו רק נותר להיכנס לדלתות הנכונות, בזמן הנכון – כראש מועצת קדומים הבא בעז”ה ולהביא תוצאות לטובת היישוב שאנחנו כל-כך אוהבים”.

חדשות שומרון פוליטי