ההתיישבות לא עוצרת: מיזם נט- פייבר קיבל רישיון פריסת סיבים ביישוב קדומים

ההתיישבות לא עוצרת: מיזם נט- פייבר קיבל רישיון פריסת סיבים ביישוב קדומים

במעמד שר התקשורת יועז הנדל, ראש מועצת קדומים חננאל דורני וראשי מיזם נט-פייבר הוענק רישיון פריסת  סיבים אופטיים בישוב קדומים.

מדובר באבן דרך משמעותית של הנהגת ההתיישבות להמשיך ולפתח את התשתיות ביו”ש חרף מגבלות הבניה ואתגרי ההתרחבות של הישובים.  כאשר כבר בשבועות הקרובים תחל פריסת הסיבים בקדומים ותביא לצמצום פערים משמעותי בין היישוב לערי המרכז כאשר תושבי היישוב שיבחרו להתחבר אל הסיב ייהנו ממהירויות גלישה מהגבוהות בארץ של עד 1 ג’יגה, דבר שישפיע לא רק על מהירות האינטרנט אלא גם על איכות הגלישה והיכולת לגלוש ממספר רב של מכשירים בעת ובעונה אחת.

במעמד הענקת הרישיון אמר שר התקשורת יועז הנדל: ״שמח להעניק רישיון למיזם נט-פייבר שמחברים היום את היישוב הראשון שהוקם בשומרון, קדומים, לסיבים אופטיים. המחויבות שלנו היא נגישות ותחרות לכל אזרח, בכל מקום. חנוכת הסיבים בקדומים היא ריבונות במעשים ולא בדיבורים. המשמעות היא חינוך,  תעסוקה, בריאות מרחוק ואיכות חיים שמעודדת התיישבות. למול מבקשי רעתינו אנחנו משקיעים בפיתוח וצמיחה. הזנקנו את ישראל למקום הראשון בעולם בקצב החיבור, ומכאן נמשיך עד לחיבור מלא של כלל מדינת ישראל. מברך את ראש המועצה חננאל דוראני על הדחיפה. יש לחננאל זכויות בדחיפת מתווה הסיבים. זה יום חשוב לקדומים ולהתיישבות כולה״

ראש מועצת קדומים חננאל דורני אמר: “בשעה טובה קדומים מתחילה את הליך פריסת הסיבים האופטיים שיאפשרו שירותי אינטרנט מהיר ומתקדם, אשר יסייע הן לתושב בבית, לתלמידים, לסטודנטים, הן לבעלי העסקים העובדים מהבית והן למועצה להעניק שירותים טובים ויעילים יותר עבור התושבים. זוהי בשורה של ממש, יוצאים לדרך! אני מבקש להודות בראש ובראשונה לשר התקשורת יועז הנדל אשר הודות לחזונו וליכולת הביצוע שלו להניע תהליכים, יישובי הפריפריה יכולים כבר היום לקבל שירותי אינטרנט מהיר, וקדומים זוכה להיות בין היישובים הראשונים ליהנות משירותים מתקדמים אלו.

יריב פאר מראשי מיזם נט-פייבר: “הישוב קדומים עבורי, כמי שמשפחתו הקרובה נמנית עם מקימי הישוב הוא סמל אדיר למימוש החזון של התיישבות העם היהודי בארץ ישראל, אני יותר משמח להמשיך את העשייה שהחלה משפחתה של עפרה רעייתי ולהיות חלק משרשרת הדורות ההיסטורית שממשיכה לפתח את ארץ ישראל ולאפשר את קיום החיים בצורה הטובה ביותר עבור תושבי ישראל. התקנת הסיב הוא לא דבר שולי אלא שינוי משמעותי של ממש עבור תושבי הישוב בתחומי הכלכלה והחינוך”

עוד הוסיף פאר: “בשם כלל השותפים למיזם, רימון, טלראן ואקס-פייבר אני רוצה להודות לשר התקשורת יועז הנדל ולראש המועצה חננאל דורני על עבודתם הבלתי מתפשרת לטובת חיבור ההתיישבות לאינטרנט מהיר”

חדשות שומרון כתבה ראשית