ארבעה עקרונות עיצוב שישדרגו את חדר המקלחת

ארבעה עקרונות עיצוב שישדרגו את חדר המקלחת

אלגנטי, נקי, אסתטי, אינטימי ומזמין – אם המילים הללו אינן מתארות את חדר הרחצה שלך, כנראה שהגיע הזמן לשינוי. ישנם מספר עקרונות עיצוב שניתן ליישם בקלות בכל חדר רחצה, בכל גודל ובכל סגנון שיהפכו את החוויה הפרטית שלך לנעימה ומשודרגת – החל ממגבות רחצה ועד בחירת האחסון הנכון. אלו הם ארבעת העקרונות המובילים עבור עיצוב ושדרוג המקלחת. 

צבע ואריחים

לעיתים חדר הרחצה שלנו מכוסה כולו באריחים ולעיתים משתלב בו גם קיר חשוף. בשני המקרים, הצבע של האריחים והדוגמה שלהם משמעותיים במיוחד לחוויה. בחירה בריצוף וחיפוי בהירים ונקיים וברובה אפורה יהפכו ברגע את החלל למזמין ונקי יותר. אין מדובר בהכרח בשבירה של חיפוי קיים. ניתן להדביק חיפוי חדש על קיים וכך גם ריצוף. אפשרות נוספת היא בחירה בשטיח PVC איכותי עם דוגמה מתאימה שיכול לחפות על רצפה מוזנחת וקיימת. 

שדרוג המקלחת

כניסה לדירה שכורה או לבית קיים מציב לא מעט אתגרים כאשר מדובר בחדר הרחצה. במקרים רבים ניתקל במקלחון שידע ימים טובים יותר או באמבטיה שזקוקה לשדרוג משמעותי. יש כמה דרכים לגשת לכך. ראשית, החלפה של מקלחון יכולה להיות השקעה כלכלית משמעותית אך משתלמת במיוחד לאורך זמן. התחושה שבמקלחון חדש שלא נעשה בו שימוש תשתדרג את החוויה האסתטית שלנו ותסייע לנו לחוש בנוח. אם מדובר באמבטיה קיימת ואיננו מעוניינים בהחלפה שלה, ניתן לשדרג אותה בעזרת צביעה ייעודית. ניתן להזמין איש מקצוע עבור חידוש הצבע או לבצע זאת לבד בעזרת רולר וצבע מתאים. 

תאורה ומראות

אם אנו מעוניינים במראה נקי ומרווח בחדר רחצה קיים, ניגש ראשית לתאורה ולמראות. בחירה בתאורה לבנה ובהירה תסייע לנו להשיג את המראה הנקי ותקל על התארגנות הבוקר שלנו. תאורה כזו מדמה את אור טבעי באופן הטוב ביותר. לצד זה, עבור תחושת רווחה ומרחב, שילוב מראות פנים וגוף בחדר יכולות לשקף אור טבעי מהחלון ובאופן כללי לתת את תחושת המרחב הנקייה הדרושה לנו. 

קרדיט לתמונה: pixabay

אביזרים משלימים

להשלמת השדרוג של חדר הרחצה, יש כמה אביזרים שמומלץ להשקיע בהם עבור עצמנו ועבור המראה הכללי. מומלץ להגיע לשלב הזה בסוף תהליך העיצוב, כדי להבין טוב יותר כיצד להתאים את האביזרים לעיצוב הכללי. 

שטיחון אופנתי

כיום, ניתן למצוא שטיחונים במגוון חומרים המתאימים לשימוש בחדרי רטובים ולחים. שטיחון במבוק לאווירה טבעית ונקיה, שטיחון PVC קל ופשוט לניקוי ובעל דוגמאות מגוונות במיוחד או שטיחון כותנה שניתן לחוש את הרכות שבו דרך הרגליים.

סט מגבות איכותי

בחירת מגבות רחצה ומגבות גוף ישדרגו את החוויה בכל מובן. בחירה במגבות בצבעים שמתאימים לאלו שבמקלחת נשמעת זניחה, אבל נופתע לגלות כמה התחושה שלנו מושפעת מהאסתטיקה הזו. מומלץ להשקיע במגבות רחצה איכותיות והקפדה על תנאי הכביסה לפי הוראות היצרן יבטיחו שימוש ארוך טווח ושמירה על הבד ואיכות הספיגה.

אביזרי תליה לארגון 

בסופו של דבר, אנו זקוקים למרחב נוח לשימוש. לכן, שמירה על החפצים שמאפשרים את שגרת הטיפוח הפרטית שלנו נגישים היא בעלת חשיבות. תלייה של סלסלאות או אחסון קל עבור מוצרי איפור שונים, קרם גוף ופנים, מגבות רחצה ועוד, יקלו על השגרה שלנו ויפנו מקום על השיש. כך, נוכל להוסיף מגע מעוצב גם לאחסון שלנו. בחירה באחסון ארוג מטריקו או אחסון קל מראטן יעניקו מראה נעים ומעוצב שמגן על התכשירים שלנו, ללא מאמץ.

שדרוג חדר הרחצה לא צריך להיות יקר. אם נבחר לגשת לאלמנטים הנכונים ונעצב בטוב טעם ועקביות את החלל המדובר, נשיג את התוצאות היפות והטובות ביותר בכל מובן.

Uncategorized