אלפי מטיילים גדשו ביום ראשון של חול המועד סוכות באתרי התיירות בגוש עציון

אלפי מטיילים גדשו ביום ראשון של חול המועד סוכות באתרי התיירות בגוש עציון

כבר ביום הראשון של חול המועד סוכות, הגיעו אלפי מבקרים לאתרי התיירות בגוש עציון ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות והפעלות לכל המשפחה. אתרי התיירות בשיתוף עם עמותת התיירות גוש עציון נערכו מבעוד מועד למבקרים הרבים והתאימו את עצמם עם פעילויות והפעלות מיוחדות

מבקרים רבים נצפו באתרי התיירות ברחבי המועצה האזורית גוש עציון, בין היתר בחוויית טיולי טרקטורונים וג’יפים, קליבר3, חדר בריחה, חוות ארץ האיילים, חווית צומת, חוות שדה בר,גן לאומי הרודיון, אמת הביאר, מסעדת רוזה. וגם: אירוע של אומנים בבת עין, ‘פותחים סוכה’.

גם מבית ספר שדה כפר עציון מדווחים על מאות משפחות  אשר מאז שעות הבוקר עושות דרכם במסלולים השונים בגוש עציון, מדבר יהודה והסביבה. המשפחות הצטרפו לעשרות טיולים רגליים ורכובים בהובלת מדריכי בית הספר שדה כפר עציון. אמת הביאר המחודשת זוכה גם היא למבקרים רבים שמסכמים בהתלהבות את החוויה מתחת לאדמה ונהנו מהסברים על אמת המים לצד הצפייה בחיזיון התת קרקעי.

צילום: תיירות גוש עציון.

במהלך הימים הקרובים יימשכו משחקי חפש את המטמון בגוש עציון בהובלת בית ספר שדה כמו כן יתקיימו סיורים לבריכות שלמה וייערך יום סיור מיוחד לזכר חללי מבצע חוסאן.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אומר:
“עם ישראל היקר, בחג הסוכות הזה אנחנו מזמינים את כולכם לבוא ולהינות מהאטרקציות, הנופים ואוויר הרים של גוש עציון. בואו למסע שורשים בדרך האבות, להתחבר להווה המתחדש באתרי הפנאי והבילוי ולראות את העתיד הנבנה כאן בגוש עציון.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית תיירות ונופש