כיצד מוצאים לוכד חולדות טוב?

כיצד מוצאים לוכד חולדות טוב?

אם אתם חוששים שיש לכם חולדה באזור המחייה, חשוב תדעו בראשית כיצד מזהים חולדה במרחב המגורים כמו גם כיצד מדבירים חולדות. אבל מה צריך לדעת על חולדות? וכיצד מוצאים לוכד חולדות טוב? הכל בהמשך.

אם אתם חושדים כי בבית שלכם יש חולדה, בוודאי כבר ראיתם ייצור פרוותי זז ברחבי הבית, או שאולי שמעתם חריקות בקירות והבחנתם במשהו שנראה כמו גללים של מכרסם.

ואכן הדרך שבה ניתן לזהות את קיומן של חולדות בבית היא באמצעות זיהוי גללי חולדות והם גללים קטנים ושחורים, כמו גם שאולי תבחינו באריזות מכורסמות, חוטי חשמל מכורסמים, כמו גם מוצרים מפלסטיק ,מוצרי עץ וניילונים אותם החולדות מכרסמות.

צילום: pixabay

אבל מה זאת חולדה?

חולדות הוא בעל חיים נפוץ שגם כמעט בכל רחבי העולם וזאת מפני שהוא יכול לחיות בשלל תנאים החל מתנאי חום קשים עד לתנאי קור של עד מינוס 30 מעלות! החולדות הוא בעל חיים חכם וסתגלן אשר מחפש לרוב אוכל ומחסה, והוא מתרבה בצורה מהירה. כיום ישנן כמה וכמה סוגים של חולדות ביניהם חולדה מצויה, וחולדת החוף הנפוצות במיוחד בישראל.

אז כיצד נפטרים מחולדות?

על מנת להיפטר מחולדות חשוב לדעת כי לוכד חולדות הוא הפתרון לבעיה שלכם, כאשר כיום מומלץ לבחור לוכד אשר משתמש בשלל שיטות להדברה כמו למשל:

הדברה אלקטרונית – הדברה חכמה ומתקדמת אשר באמצעותה ניתן להשמיע ברחבי המבנה ומחוצה לו קולות צורמים אשר מפריעים לחולדה ומרחיקים אותה מהמקום לצמיתות.

הנחת מלכודות חכמותלוכד חולדות טוב ומקצועי יניח מלכודות קופסא שאינן הורגות את החולדה אלא רק כולאות אותה במלכודת, כאשר לאחר מכן לוקח המדביר את החולדה למקום מרוחק כמו שדה או מדבר.

איתור מקור החולדות ולכידה – עוד  יבצע מדביר טוב איתור של מקור כניסת החולדות איטום של המחילה או התרעה בפני הלקוח אודות מקור הכניסה, כמו גם לכידה של כלל החולדות הנמצאות במקום.

מציאת מדביר מקצועי

על מנת לאתר מדביר מקצועי בחרו כזה שמתמצה בלכידת חולדות, שמכיר את בעל החיים, שיאפשר לכם אחריות על עבודת ההדברה כמו גם שיציע לכם מגוון שיטות הומאניות להרחקת המזיק משטח המוגרים שלכם. בכך תוכלו לשמור על מרחב מחייה נקי, אסתטי ובריא יותר עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם.

צרכנות