איך לבחור דיבורית לקסדה?

איך לבחור דיבורית לקסדה?

המציאות בכבישים מציבה נהגים רבים וכל שכן את הנוהגים על רכבים דו-גלגליים אל מול סכנות רבות, והשמירה על בטיחות בזמן נהיגה מוכרחה תמיד להיות בעדיפות העליונה.

על-כן, גם היכולת לשוחח בזמן נהיגה באופן הנוח ביותר היא איננה נושא של מותרות כי אם הכרח עבור כל אדם ואדם המחזיק ברישיון רכיבה על אופנוע.

במדריך שלהלן ריכזנו עבורכם מספר טיפים חיוניים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת לבחירתן של דיבוריות איכותיות לקסדה.

תאימות לקסדה

חשוב לדעת כי לא כל מכשירי הדיבוריות השונים עבור הקסדות, תואמים באופן אוניברסלי לכל קסדה וקסדה.

חשוב לבחון היטב אם אכן מדובר ביחידת דיבורית אותה ניתן לחבר בקלות אל דגם הקסדה שאתם חובשים. במידה ואתם עתידים לשנות את הקסדה בזמן הקרוב או מעדיפים מותגים מסוימים, הרי שחשוב לבחון אם הדיבוריות משתלבות בדגמי הקסדות המדוברים.

תקני בטיחות

ברצותכם לקנות דיבורית לקסדה שתהלום את צורכיכם ותבטיח את בטיחותכם, הרי שחשוב גם לבחון כי היא אכן עומדת בכל תקני הבטיחות הרלוונטיים לרבות משרד התחבורה, מכון התקנים וכיוצא בזאת.

כאן יהיה זה המקום להדגיש כי חשוב לרכוש את הדיבוריות בחנויות ולא לחפש אחר פתרונות זולים שונים כגון מוצרי יד שנייה. בדיקות בטיחות קפדניות ודגמים מוכרים וידועים, הם אלו שיבטיחו לכם כי אכן מדובר במוצר איכותי העומד בכל התקנים הנדרשים.

איכות השמע

ניתן למצוא מנעד רחב של דיבוריות שונות ובטווחי מחיר משתנים. הקפידו לקנות דיבורית לקסדה המצטיינת באיכות שמע טובה.

כאשר אתם רוכבים על האופנוע ומתקשים להאזין לאדם עמו אתם מדברים, הרי שהדבר עלול לגרוע מן הריכוז שלכם על הכביש. על-כן בקשולרכוש דיבורית עם פלט צליל ברור ואף אם יכולת לנטרול רעשי רקע.

חיי הסוללה

דיבורית לאופנוע שונה בתכלית מדיבורית לרכב המתחברת אל מערכת החשמל של הכלי הממונע.

במקרה המדובר הרי שהדיבורית שלכם תלויה באורך חיי הסוללה, ועל-כן חשוב בעת הרכישה לחפש אחר דיבוריות עם סוללות עמידות ואיכותיות.

חיי סוללה ארוכים פירושם שלא תצטרכו להטעין את הדיבורית באופן תכוף, לא תחששו שמא הדיבורית תחדל מלעבוד בתוך זמן קצר, וכך תוכלו ליהנות מנסיעה ובה אתם מרוכזים אך ורק בנעשה על הכביש.

פיצ’רים טכנולוגיים נוספים

בדקו אחר מכשירי דיבורית לקסדה עם אפליקציות ייעודיות המציעות תכונות נוספות ואפשרויות התאמה אישית.

כמו-כן, מומלץ לחפש אחר דיבוריות התומכות בפקודות קוליות, ובכך מאפשרות לשלוט בהן ללא שום תנועת ידיים.

באופן הזה תבטיחו לעצמכם נהיגה בטוחה וריכוז מקסימלי בנעשה על הכביש.

בכל שאלה והתייעצות בנושא רכישת דיבורית לקסדה, ניתן להתייעץ עם המומחים של חברת ViewCenter המספקת פתרונות ווידאו ומולטימדיה. בוויו סנטר תמצאו מגוון רחב של דיבוריות איכותיות לקסדה במחירים משתלמים ומשלוח מהיר.

עצת מומחה