הכירו את הלו – המרכז למרצים ולסדנאות

הכירו את הלו – המרכז למרצים ולסדנאות

אל תמהרו לפסוק כי המרכז למרצים ולסדנאות הינו סוכנות מרצים אחת מיני רבים. ברגע שבו מכירים את הנפשות הפועלות בתוכו, מבינים כי מדובר במקום מפגש בין מומחים ומומחיות בתחומם לבין צרכני ידע המבקשים ליהנות מערך מוסף.

בעידן ובו כל המידע זמין לנו במנועי החיפוש, וכל שכן דרך מנועי הבינה המלאכותית שהולכים וגדלים בכל רגע נתון, ניתן לראות כי דווקא הרצון לקבלת ידע אנושי, ידע המועבר ממפגש פרונטלי, הולך וגובר.

במרכז למרצים ולסדנאות תמצאו ידוענים ושמות המוכרים בכל בית בישראל להרצאות מרתקות ומהנות. אך אין זוהי הבשורה המרכזית של הלו. לצד זאת, מדובר בסוכנות מרצים המרכזת תחתיה שלל מרצים ומרצות שאינם מוכרים כלל, אך מביאים עמם ידע רב. מטרת הלו היא להפגיש בין צרכני הידע לנותני הידע, להפיק מפגשים מרתקים ומלאים בערך.

הרבה מעבר למאגר מרצים

לצד מאגר המרצים המוצע באתר הלו , מדובר בסוכנות הפועלת אל מול מגוון רחב של גורמים בתעשייה. ייחודה של הלו טמון ביכולתה לענות על רצונות לקוחותיה החוצים אל מעבר לקיים במאגר שבאתר.

לרשות הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים, היכולת להשיג, לקשר ולהפיק אירועי תוכן עם מרצים ומרצות בכל שם ושם, הן אושיות מקומיות והן אושיות שמעבר לים.

בהלו מדגישים את הרצון לענות במדויק על צורכי הלקוחות, ועושים זאת דרך שירות אישי ומסור, וקשב מוחלט לצרכי הלקוח לרבות אפיון מקדים ומענה המותאם באופן אישי.

להפגיש ולהכיר בין אנשים שונים

פעילות נוספת המתבצעת על-ידי הלו ומקודמת באופן ניכר בשנים האחרונות, היא הרצון להפגיש בין קבוצות שונות של ישראלים, בין המגזרים השונים המרכיבים יחדיו את החברה הישראלית.

באתר ניתן למצוא הרצאות שמטרתן להכיר אל הכלל את הקהילה הלהט”בית ובכך לגשר על הפערים והתפישות הקיימים בחברה. ניתן למצוא הרצאות המפגישות בין קהלים חילוניים לקהלים חרדים והרצאות המפגישות ומכירות לקהל את המגזר הערבי.

בכל עת ועת, עובדים במרכז למרצים ולסדנאות על מגוון רחב של הרצאות נוספות ורעיונות חדשים שמטרתם להפגיש בין קהלים שונים.

כיצד התהליך מתנהל?

באתר ניתן למצוא מגוון של מרצים ומרצות הרשומים במאגר. ניתן לקבל פרטים על כל מרצה ומרצה, או לחילופין להשאיר פניה לקבלת שיחה חוזרת מנציג.

כבר בשיחה הראשונית, יבקשו נציגי הלו לאפיין יחד אתכם את צורכיכם ולהבין את נושא ההרצאה שאחריה אתם מחפשים. אינכם בטוחים במה תרצו לבחור? אין זו בעיה כלל, ובמהלך השיחה תיהנו מייעוץ וכוונון אל עבר נושאי ההרצאה שיוכלו להתאים לאירוע הקרב ובא.

עד סיום השיחה יותאמו עד 5 מרצים לכל היותר לבחירה, דבר אשר יוכל להקל באופן ניכר על הבחירה במרצה לאירוע הקרב.

בכל שאלה והתייעצות, הינכם מוזמנים לבקר באתר הלו או ליצור קשר טלפוני ישיר עם צוות המרכז.

 

עצת מומחה