אוהלים למכירה – איך תבחרו אוהל מתאים?

אוהלים למכירה – איך תבחרו אוהל מתאים?

הקמת אוהל יכולה להיות חוויה מדהימה וזולה בהשוואה לאלטרנטיבות, אך אין “אוהל אחד שמתאים לכולם”, ישנם מגוון סוגים רבים של אוהלים שלא בהכרח יתאימו לכל אחד, ולכל אירוע ומטרה. לפני שקונים אוהל כדאי לעשות מעט בדק בית במטרה להימנע מבזבוז כסף, זמן ואף מעוגמת נפש אפשרית שעלולה לקרות עקב קניית אוהל לא מתאים ו/או לא מספיק איכותי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים אוהל?
מהי המטרה שעבורה אתם מקימים את האוהל? אירוע משפחתי/חברתי? ניחום אבלים? קמפינג? אירוע עסקי? חתונות, מסיבות, חינות ואף לעבודה לוגיסטית או לאחסון? ניתן להסתפק באוהל קטן לאדם בודד או מספר אנשים מצומצם. אך לאירועים, חתונות, מסיבות, אירועים עסקיים וכו’ יש אוהלים למכירה גדולים יותר שיתאימו לעשרות ואף למאות אורחים, בהתאם לגודל האירוע. וגם האוהל יהיה צריך להיות מעוצב ודקורטיבי בהתאם לאירוע.

אוהלים למכירה
תנאי מזג אוויר – עשויים להינזק בתנאי מזג אוויר מסוימים (גשם, רוחות, שמש, מזג אוויר קיצוני וכו’) ויש לקחת זאת בחשבון לפני שקונים אוהל, וגם בעת הרכבתו יש לתת על כך את הדעת. אם אתם זקוקים לאוהל בכל ימות השנה, כדאי לקנות אוהל אוניברסלי שמתאים לכל העונות וימי השנה.

ניידות – האם האוהל צפוי לעמוד באותו המקום זמן רב או שיש צורך להתנייד עם האוהל לעיתים קרובות? יש לקחת בחשבון את קלות ההקמה והפירוק של האוהל. אם אתם צריכים להתנייד לעיתים קרובות, מוטב שתרכשו אוהלים שהינם קלים יותר להקמה ופירוק, אחרת תיאלצו להשקיע זמן וטרחה רבה בהזזת האוהל ממקום למקום לחינם.

משטח מתאים – לא משנה איזה סוג אוהל קניתם, חשוב לשים לב שאתם מקימים את האוהל במשטח שמתאים לכך – מישורי, ללא אבנים ומפגעים כאלו או אחרים. עדיף להימנע מלהקים את האוהל במקומות הרריים או גבוהים למדי עקב חשיפה פוטנציאלית למשבי רוח חזקים ותנאי מזג אוויר שעשויים לפגוע בעמידותו של האוהל ואף להריסתו במקרים קיצוניים.

לקנות או להשכיר?
יש לשקול אם לקנות או לשכור אוהל בהתאם לתדירות השימוש. אם השימוש הינו חד פעמי או לעיתים נדירות למדי (פעם במספר שנים), ההמלצה היא להשכיר את האוהל מכיוון שאוהל שמקופל במחסן שלא נעשה בו שימוש כלל למשך תקופה ארוכה עשוי להינזק. אך כל עוד אתם משתמשים באוהל בתדירות סבירה מינוס, מוטב שתקנו אוהל מכיוון שעלויות ההשכרה והצורך בחברה חיצונית להתקינו אינן זולות כלל ולעיתים אף אתם עשויים לשלם יותר.

יתרונות האוהל
הצללהאוהלים למכירה יספקו לכם הצללה והגנה מפני השמש, דבר שהכרחי בפרט בחודשי הקיץ החמים. מיזוג – ניתן להשתמש במזגן, מאוורר, מצנן אוויר או כל אמצעי אחר למיזוג האוהל בהתאם לתנאי מזג האוויר והצורך.

חיסכון כספי – אוהל הינו פתרון זול יותר משמעותית מהשכרת מבנה. ויכול גם לשמש לטווח ארוך במידה והאוהל בבעלותכם.

אווירה חמה – ישנה אווירה פחות מנוכרת ומסוגרת באוהל. יש יותר קרבה לטבע ולשטחים פתוחים. האווירה יותר שמחה ונעימה. שהייה מרובה וארוכה בחללים סגורים עשויה להיות פחות נעימה.

אפשרויות ניוד – אפשר להקים את האוהל כמעט בכל מקום שתרצו ובהתאם לבחירתכם האישית.

Uncategorized