דרכים טבעיות להיפטר מנמלים

דרכים טבעיות להיפטר מנמלים

נמלים הן מחזה נפוץ בבית, אבל אם אתם רואים אותן, עדיף להיפטר מהן בהקדם האפשרי. יש כמה דרכים לעשות זאת – חלקן טבעיות וחלקן לא כל כך טבעיות, כלומר בעזרת חומרי הדברה כימיים. עם זאת, יש גם את האפשרות של הדברה אקולוגית או הדברה ירוקה.

הרבה אנשים חושבים שאפשר להיפטר מנמלים על ידי ריסוס חומרי הדברה או על ידי הנחת מי סוכר ליד האזור שבו רואים אותן. אבל שיטות אלו פועלות רק באופן זמני ועלולות לגרום ליותר נזק מתועלת בטווח הארוך. אם ברצונכם להיפטר מנמלים באופן טבעי, נסו להשתמש בחומר כמו שאריות קפה, חומץ או מריחת אלכוהול על אזורים מסוימים בביתכם. לא בטוח שזה יעבוד, אבל לעיתים שווה ניסיון.

להיפטר מנמלים בבית בצורה טבעית

נמלים הן אחד החרקים הנפוצים ביותר בבית. הן יכולות להיות מאוד מעצבנות וקשה להיפטר מהן. עם זאת, יש כמה דרכים להדוף אותן מבלי להשתמש בכימיקלים או רעלים. כדי להיפטר מהן, תרצו להשתמש בחומר דוחה טבעי כמו מיץ לימון או חומץ.

אתם יכולים גם להשתמש בשמן קינמון, מנטה או ציפורן לאפקט דומה. אם אתם עדיין מתקשים להיפטר מנמלים בבית, ודאו שאתם משתמשים בפיתיון נמלים המיועד במיוחד לנמלים ולא סתם קוטל חרקים ישן. אם למשל קוטל החרקים שלכם ישן, ייתכן שהוא כבר לא מספיק רעיל עבור הדברת או הרחקת נמלים בבית.

צילום: PIXABAY

שיטות טבעיות להרחקת נמלים

זכרו, ידוע שהנמלים גורמות נזק רב לבית ולחפצים שלכם. ישנן כמה שיטות טבעיות להרחקת נמלים מהבית שלכם, ושיטות אלו לעיתים אפילו עובדות טוב יותר משימוש בכימיקלים. שיטות טבעיות להרחקת נמלים יכולות לכלול שימוש בפיתיונות נמלים, כאשר פיתיונות אלו מכילים רמה גבוהה של סוכר והם מושכים נמלים אליהם.

אתם רק צריכים למקם את הפיתיון ליד הקן שלהם, וזה יהרוג אותם במגע עם הפיתיון. כמו כן, יש את האפשרות של חומצה בורית. זוהי צורה יעילה של קוטל נמלים מכיוון שהיא רעילה לנמלים ולחרקים אחרים. ניתן להשתמש בחומצה בדרכים שונות כמו לזלף אותו על מזון, להשתמש בה כתרסיס, או להשתמש בה בגרגירים. ולבסוף, יש מי שאומרים שסבון כלים הוא דרך נוספת להרוג נמלים.

סודה לשתייה, חומץ ולימון – הרחקת נמלים בבית

ישנן דרכים רבות להרחקת נמלים בבית, אך אין פתרון אחיד לכל מצב. עדיף קודם כל להתחיל עם השיטות הקלות ביותר, כמו שימוש בחומץ ומים או שימוש בסודה לשתייה ומים. אם השיטות הללו לא עובדות, אז אתם יכולים לנסות פתרונות חזקים יותר כמו בורקס או מים רותחים. הכוונה היא, כמובן, לא ל”בורקס” המאכל הטורקי, אלא לחומר הדברה הנקרא בשם זה.

ואם כלום לא עובד, תצטרכו חברת הדברה מקצועית. בצעו השוואת מחירים בין חברות הרחקת נמלים כעת ובחרו במדבירים הנכונים לכם.

צרכנות