עשרות נהגי דרום הר חברון חתמו על הסכם קיבוצי חדש שישמור על זכויותיהם: “יום היסטורי”

עשרות נהגי דרום הר חברון חתמו על הסכם קיבוצי חדש שישמור על זכויותיהם: “יום היסטורי”

לאחר מו”מ יעיל ואפקטיבי נחתם אמש (א’) הסכם קיבוצי לעשרות נהגי ההיסעים בדרום הר חברון.

עשרות נהגי החברה, הנוהגים בין ישובי המועצה שיפרו בצורה ניכרת את תנאי העסקתם במסגרת הסכם קיבוצי שמשדרג את מעמדם בצורה ניכרת. הנהגים.
הצטרפות מיידית לאגודה לקידום מקצועי להכשרות מקצועיות לנהגים.

בין עיקרי ההסכם שנחתם:
ניתנו תוספות שכר מיידיות של 12% -13.5% לכלל הנהגים עם חתימת ההסכם וכן נכללו תוספות שכר אחוזיות מידי שנה. נוסף לכך, אפשרויות הצבירה של ימי החופש לעובדים החדשים גדלו, אגרת רישיון הנשק אותו נושאים הנהגים בשעת עבודתם סובסדה וניתנו תקציבי רווחה, גיבוש, נופש ושי לחגים.
נוסף על כך ולראשונה בענף ההיסעים, נכלל בהסכם, השתתפות בסבסוד של טיפולי שיניים ע”י החברה דרך קולקטיב השיניים החדש של ההסתדרות הלאומית. הטבה זו צפויה לחסוך אלפי שקלים בשנה לכל עובד.

צילום: ארגון הנהגים

שמעון פינטו, יו״ר ועד העובדים אמר: “אני מודה לכל השותפים לדרך עד לחתימה על ההסכם המצויין לעובדים. אני מודה להנהלת החברה ולהסתדרות הלאומית ובמיוחד תודה לחבריי לועד העובדים: אילן זכות ובני אבני”.

מנהל סקטור התחבורה בהסתדרות הלאומית, עו״ד מעיין גרימברג: “אנו מברכים את נהגי והנהלת החברה על הסכם קיבוצי טוב והוגן לציבור הנהגים. מדובר בהסכם פורץ דרך בהטבות הכלכליות שמעניק לנהגים. יחד נמשיך להעניק להם את השירות הטוב ביותר, ע״י ארגון עובדים חזק, דומינננטי ומשפיע. זהו יום היסטורי עבור נהגי דרום הר חברון”.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית תחבורה ותשתיות