איך להגיע לנתב”ג בראש שקט?

איך להגיע לנתב”ג בראש שקט?

לא מעט אנשים מתגעגעים לטיסות לחו”ל, ועכשיו כשהשמיים נפתחים והיעדים הנחשקים זמינים שוב, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לזכור לפי ההגעה לנתב”ג, ושעשויים לחסוך לכם לא מעט זמן.

לא כולם רוצים להגיע עם הרכב הפרטי לשדה, ובמקרה הזה ישנן מספר אפשרויות. כמובן שמומלץ לדאוג להסעה לפחות שבועיים מראש כדי להימנע מתקלות ולחץ מיותר. מוניות לנתב”ג הן אופציה נהדרת, כך גם הרכבת שמגיעה ישרות לשדה עצמו. כמובן שתמיד אפשר לבקש הסעה מחברים ובני משפחה. בנוסף, אנו ממליצים להתעדכן מדי שעה ולבדוק את סטטוס הטיסה שלכם, במטרה למנוע תקלות ולעקוב אחר שינויים ועדכונים של הרגע האחרון.

זה לא סוד כי לא מעט אנשים נוטים לדחיינות בכל מה שנוגע לאריזה שלפני הטיסה, ולכן אנחנו ממליצים להתחיל ולארוז כבר מספר ימים לפני הטיסה עצמה. רשימה מסודרת עשויה לעזור לכם לוודא ששום פריט חשוב לא יישכח מאחור, נוסף כל כך, אריזה בהולה עלולה ליצור בלגן במזוודה ולהעכיר את חווית הטיסה.

צ’ק אין – הדרך לקצר את התור בשדה התעופה

הצ’ק אין לפני ההמראה הוא חלק הכרחי לפני העלייה למטוס. ניתן לבצע צ’ק אין בשדה התעופה, עד כשלוש שעות לפני הטיסה, אך אין ספק כי מומלץ לבצע את הפרוצדורה כבר בבית, און ליין. לצורך כך עליכם להיכנס לאתרי חברות התעופה המיועדות ולהשתמש בדרכון. לאחר ביצוע הצ’ק אין תקבלו את כרטיס העלייה למטוס.

נוסעים שבוחרים לעשות את התהליך בבית, מקצרים את זמן ההמתנה בשדה ונהנים מחוויה לחוצה פחות, ונמנעים מהמתנה מיותרת ותורים שנייה לפני העלייה למטוס. ייתרון נוסף שמציע ביצוע הצ’ק אין און ליין הוא האפשרות לבחור את מקום הישיבה בטיסה, נוסעים שיבחרו לבצע את התהליך בשדה יישובו במקומות הנותרים שיוצעו להם.

ובתקופת הקורונה?

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט שינויים בנהלי הטיסה וההגעה ליעדים ויש מספר דברים חשובים שכדאי לדעת בתקופה זו.

הדבר הראשון וההכרחי לפני ההגעה לשדה, הוא לוודא כי ברשותכם נמצאת תעודת מתחסן, או בדיקת קורונה תקפה מ-72 השעות האחרונות. חשוב לזכור כי גם בעלי דרכון או תו ירוק אינם פטורים מקיום ההנחיות או ההגבלות, הן במדינות היעד שאליהן טסים והן במדינת ישראל עצמה. נוסף על כך, חברות התעופה אינן אחראיות למגבלות כלשהן שיוטלו על המגיעים למדינות היעד, ולכן על הנוסעים ובאחריותם לברר את ההנחיות וההגבלות שפרסמה המדינה המיועדת. עוד כדאי לדעת כי מדינות מסוימות דורשות ביטוח בריאות שמטרתו לכסות את ההוצאות במקרה של הידבקות בנגיף. פרטים נוספים על ההנחיות במדינות היעד ניתן למצוא באתר “יאטא”.

גם בתקופת הקורונה, ואולי במיוחד, מומלץ להגיע לשדה כשלוש שעות לפחות לפני העלייה לטיסה, ולפני החגים אפילו ארבע  שעות, זאת כדי למנוע עיכובים מיותרים, שמבקרים חריגים, עלולים לגרום לרוכשי כרטיסי טיסה לאחר ולא להספיק לעלות על המטוס.

אנו ממליצים לבצע את הזמנות הטיסה דרך סוכנויות ישראליות, דרכן תוכלו לוודא את ההגבלות והתנאים המשתנים בכל מדינות היעד, נוסף על אינפורמציה בנוגע למצב התחלואה כדאי לוודא מול הסוכן את שגרת החיים והתיירות במדינות היעד, וכך תוכלו להנות מחופשה מוצלחת במיוחד וללא דאגות מיותרות.

מידע כללי