מנעולן מוסמך להתקנת מערכות נעילה חכמות המאפשרות הגנה גבוהה יותר ומסכלות פריצה עתידית

מנעולן מוסמך להתקנת מערכות נעילה חכמות המאפשרות הגנה גבוהה יותר ומסכלות פריצה עתידית

בשנים האחרונות עם התפתחותה של המהפכה הדיגיטלית המגיעה לכל תחום, כאשר אנו רוצים לשמור את חיינו באופן הבטוח והאינטימי, אנו נצטרך להשתמש בחוכמה בהרכבת המנעולים, על מנת שיוכל לסייע לנו בשמירת הביטחון האישי וברמת אבטחה נאותה. למרות שמנגנוני האבטחה השתכללו, הרי שגם מנגנוני האבטחה התפתחו והתקדמו בהתאם, אם זה מגוון סוגי המנעולים וכן עיצובם.

כידוע, כל מנעולן מאז ומתמיד שימשו לצורך שמירת חפצי ערך וכסף, גם כיום בעידן המודרני ייצור המנעולים הפך לייצור המוני וזול. ניתן לומר שאין בית בכל העולם שאינו מכיל מנגנון נעילה, כדי שזרים לא יוכלו לחדור אליו. בעקבות  כך מספר המנעולים עלו ונדרשו יותר ויותר. הרי ברור, כי המנעול נועד למען תחושת ביטחון והרגשת הגנה גם על המרחב האישי וגם על הרכוש הפרטי, הרי שככל שאפשר יהיה לשבח את מערכת הנעילה ואת יכולת ההגנה שלה- כך יתרחשו פחות פריצות לבתים ופחות מקרי עבירות רכוש. מערכות נעילה חדשניות מעניקות שליאה טובה יותר במגוון שיטות גם ממרחק. אז אם אי פעם תצטרכו לטרוח שוב ולהחליף מנעול- סביר שתבחרו מערכת בעלת מנגנון דיגיטלי ומנעול חכם במיוחד.

תמונה:PIXABAY

אז למה צריך מנעולן בתל אביב למשל ולמה בעצם אנשים רבים מחליפים את המנעול (מנגנון הנעילה )? ברוב המקרים יש להודות שהחלפת מנעול נגרמת בעת מצוקה ומשבר, ברוב המקרים לא מחליפים מנעול, אלא אם כן יש הכרח בכך. לדוגמה: כאשר המפתח נשבר בתוך המנעול מרוב שחיקה, המפתח אבד ואין דרך להיכנס הביתה, יש חשש שמישהו זר נטל את המפתח ושכפל אותו. מפתח וכל מנגנון הנעילה מהווים באופן ברור חלק אינטגרלי ממערכת האבטחה הביתית, ולפיכך אין להקל ראש בכל אפשרות שאדם זר עלול להיכנס לבית ללא רשות. לכן, חברות רבות מציעות שחמוש במנעולים חכמים, כך שהמפתח כבר לעולם לא ילך עוד לאיבוד. במערכות אלו משתמשים בלוח מקשים המקודד מספר קבוע וידוע על מנת לפתוח את המנעול. אפשרות נוספת קיימת היא שימוש באפליקציה המותקנת באמצעות מהטלפון הנייד, כך ניתן לשלוט בנעילת הבית גם מרחוק.

https://fixall.co.il

Uncategorized