ח”כ לימור סון הר-מלך תתייצב לעדות במח”ש כנגד השוטרים

ח”כ לימור סון הר-מלך תתייצב לעדות במח”ש כנגד השוטרים

שבוע אחרי האירוע הקשה: ח”כ לימור סון הר-מלך תתייצב לעדות במח”ש כנגד השוטרים

שבוע אחרי הפגיעה הקשה בחסינותה ובגופה, תתייצב היום (ראשון) בשעה 12:00 ח”כ לימור סון הר-מלך במשרדי מח”ש בירושלים – רחוב הרטום 8, לטובת מתן עדות כנגד התנהלות השוטרים.

עם הגשת התלונה לאחר האירוע פתחו במח”ש בחקירת המקרה, וכעת עם התקדמות החקירה הוזמנה סון הר-מלך לתת עדות כנגד ארבעת השוטרים – ביניהם שני קצינים ממפקדי הפינוי בדרגת סגן ניצב ורב פקד.

כזכור, חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית התלוננה כי הותקפה על ידי שוטרי מג”ב במהלך פינוי הכרם בשילה. הר מלך אף הגישה תלונה למח”ש כנגד השוטרים שהיו מעורבים בתקיפתה – ביניהם שני קצינים בכירים בדרגת סגן ניצב ורב פקד שהיו ממפקדי הפינוי.

בתלונה שהוגשה על ידי עורך דינה מארגון חוננו, טוענת הר מלך להפרה של חסינותה הפרלמנטרית וכן גם לאלימות ולהטרדה מינית וכן להפעלת כוח באופן בלתי חוקי בעליל, ובצורה משפילה ופוגענית “אשר שיאה היה בעת שאחד השוטרים נצמד אל הח”כית ותחב את רגלו לבין רגליה בצורה פוגענית, אשר לכל הפחות נחשבת כתקיפה אסורה ובנסיבות מסוימות יכולה להיחשב כהטרדה מינית”.

 

כזכור, האירוע התרחש במהלך עקירת עצי הזיתים במטע של משפחת בן אליהו בגוש שילה לאחר שחברת הכנסת מעוצמה יהודית הגיעה למקום וניסתה למנוע מהדחפור במקום לעקור את העצים.  שוטרי מג”ב שהיו במקום חסמו את דרכה של חברת הכנסת ולאחר שראו כי אין באפשרותם למנוע ממנה לעבור וכיתרו אותה מכל הצדדים במעגל סגור, זאת בניגוד לחוק האוסר לפגוע בחסינות חברי כנסת.

“שוטרים מקיפים אותי ולא נותנים לי לנוע, זה בלתי נתפס מה שקרה שם. זה ממש פשע! אנחנו ממשיכים לראות הרס, חורבן ואפליה וכל זה קורה תחת הממשלה שלנו ואנו נגיב על כך”, אמרה ח”כ סון הר מלך בריאיון לחדשות 14 לאחר האירוע.

Uncategorized כתבה ראשית