תושבי בנימין משתחררים מהפקקים: נחנך רמזור ראשון מצפון לירושלים

תושבי בנימין משתחררים מהפקקים: נחנך רמזור ראשון מצפון לירושלים

רמזור ראשון וחדש מצפון לירושלים, נחנך אמש סמוך לישוב בית אל, בצומת גבעת אסף. הצבת הרמזור תקל משמעותית על עומס הפקקים במקום מדי יום בשעות הבוקר ואחר הצהריים על ציר 60.


לאחר שנתיים של עבודה מאומצת ומורכבת מצד המועצה האזורית בנימין יחד עם משרד התחבורה, הרמזורים בגבעת אסף מתחילים לעבוד כבר בימים אלו, ויקלו על הפקקים באזור מזרח בנימין. פתיחת הרמזורים מצטרפת למאמצים הרבים למגר את בעיית הפקקים בבנימין הכוללים הישגים מגוונים, ובהם פתיחת מחלף אדם, פתיחת כביש הטבעת המזרחי, תחילת העבודות על שיקוע קלנדיה, העבודות להרחבת כבישי הכניסה לפסגת זאב, העבודות הצפויות להתחיל בכביש שילת-נילי, ותכנון מפורט של כבישים עתידיים במזרח ובמערב.

צומת גבעת אסף. צילום: מ”א מטה בנימין

כזכור, לפני כחודש נפתח מפרידן אדם סמוך ליישוב אדם שמקל על העומס באופן משמעותי ביותר וכבר משכיח את בעיית הפקקים שהייתה בצומת. טקס חנוכת המחלף התקיים בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו. השבוע, ביום רביעי, יתקיים טקס פתיחת כביש הטבעת המזרחי במעמד עם שר התחבורה ישראל כץ, השר לבטחון פנים ארדן, ראש עירית ירושלים משה ליאון, וראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ.

ישראל גנץ ראש המועצה האזורית מטה בנימין אמר: “ראש חודש שבט, זמן של פריחה, אנחנו רואים את הפקקים מתחילים להשתחרר. בגבעת אסף הרמזורים מתחילים לעבוד. בעזרת ה’ היעד הבא זה כבישי מערב בנימין – 446, עד שנפתור את בעיית הפקקים כולה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית