תואר במדעי ההתנהגות? כנסו לקרוא

תואר במדעי ההתנהגות? כנסו לקרוא

לימודי מדעי ההתנהגות כוללים פסיכולוגיה, סוציולוגיה, קרימינולוגיה ואנתרופולוגיה כאשר ניתן לבחור בתואר דו חוגי המשלב גם תחומי לימוד נוספים. כאשר מדובר על מדעי ההתנהגות תואר ראשון מאפשר להבין בצורה טובה יותר את האדם, את צרכיו, את מניעיו, את תהליכי קבלת ההחלטות שלו ואת ההשפעות החברתיות המשפיעות על הדרך בה הוא מתנהל בעולם. הלימודים מתאימים למגוון סוגי מתעניינים כפי שנפרט בהמשך.

מדעי ההתנהגות תואר ראשון

הלימודים מתאימים גם למי שאינו עומד בתנאי הקבלה לתואר הראשון בפסיכולוגיה ומעוניין להתחיל במסלול לימודים שלאחריו ניתן יהיה להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה. מדעי ההתנהגות תואר ראשון מתאימים גם למי שרוצה בקרירה אקדמית ומעניין לעשות תואר שני באנתרופולוגיה או סוציולוגיה.

מדעי ההתנהגות תנאי קבלה

ברוב מוסדות הלימוד ניתן להתחיל לימודי מדעי ההתנהגות גם ללא מעבר מבחן פסיכומטרי במידה וציון הבגרות של הסטודנט גבוה מ-90 לרבות אנגלית ברמת 4 יחידות בציון זה. גם מי שלא עומד בהגדרות מדעי ההתנהגות תנאי קבלה למוסדות השונים, הוא יכול ללמוד במכינה ייעודית או מכינה קדם אקדמית ולהשלים בגרויות באופן אקסטרני טרם התחלת הלימודים.

לימודי מדעי ההתנהגות

לימודי מדעי ההתנהגות תואר ראשון נמשכים 3 שנים כאשר הסמסטרים מורכבים מקורסי מבוא בתחומים רבים כמו, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה וקרימינולוגיה כמו גם, קורסי מתודולוגיה , סמינרים וקורסי בחירה שונים. במסגרת לימודי מדעי ההתנהגות הסטודנטים מעמיקים בהיבטים ביולוגיים והיבטים אישיותיים המסבירים את התנהגות האדם.

קורסים ולמי מתאים

ישנם קורסים על אוכלוסיות בסיכון לצד קורסים במבוא לסטטיסטיקה ויישומי מחשה החיוניים לשם המשך לימודים לתארים מתקדמים בתחום. מדעי ההתנהגות גם מתאימים לרבים העוסקים בתחומי הייעוץ וההדרכה ורוצים לפתח המשך מסלול קריירה טיפולית או הדרכתית. גם מאמנים אישיים שרוצים להרחיב את הרקע התיאורטי שלהם יכולים ללמוד את התחום.

עמידה בתנאים ודירוג מוסדות

אם את מתעניינים בלימודי תואר ראשון ורוצים לגעת באילו מוסדות תוכלו לעשות זאת כדאי לכם להיכנס לאתר של שוקיסט. באתר תבחרו את המקצוע האקדמי לגביו אתם מתעניינים והזינו את כל ציוני הבגרויות לצד פירוט מלא של ציוני הפסיכומטרי, על מנת שהמערכת תשקלל את הציונים השונים. התוצאה מתקבלת במהירות ומוגדרת בתור הסיכויים שלכם לכל מוסד.

מידע כללי