החלפת מצבר באופנועים – כל מה שאתם צריכים לדעת

החלפת מצבר באופנועים – כל מה שאתם צריכים לדעת

בדיוק כמו במכונית הרי שגם באופנוע יש להחליף מצבר. כאשר מתרחשת תקלה במצבר או שהמצבר מסיים את אורך החיים שלו, הרי שיש להחליפו. מצברים לאופנועים זמינים בשלל דגמים וישנם כמה סוגים עיקריים. תוכלו גם להנות משירות מצברים עד הבית, בדיוק כמו בשירות החלפת מצבר לרכב עד הבית.

סוגי  מצברים לאופנועים

שוק המצברים לאופנועים מאפשר לכם לרכוש כמה סוגים של מצברים. כמובן שלכל אופנוע יש להתאים את המצבר הדרוש עבורו. יש מצבר אטום, יש מצבר פתוח ויש מצבר ליתיום. מצבר אטום לאופנוע לא דורש הוספה של מים, משום שמבנה המצבר הוא כזה שהחומצות שבתוכו נמצאות במצב מוצק ג’לי. מצבר אטום כזה הוא מצבר אשר מתפקד במערכת סגורה.

סוג נוסף של מצברים לאופנועים הוא מצבר פתוח. הסוג הראשון הוא כאמור מצבר אטום, ויש גם מצבר פתוח. מצבר פתוח לאופנוע עושה שימוש במים מזוקקים. במצבר כזה מצויים תאי עופרת ונוצרת בתוכם תגובה כימיקלית. הסוג השלישי של מצבר לאופנועים הוא מצבר ליתיום השייך לדור החדש של המצברים. מצבר ליתיום עמיד לשינויים בטמפרטורה ולמעבר קיצוני בין חום לקור.

מצברים לאופנועים זמינים עם 7 אמפר, עם 12 אמפר ויש גם 9 אמפר. יש להתאים לאופנוע שלכם את המצבר המתאים עבורו. בחירה במצבר איכותי לאופנוע מבטיחה לכם אורך חיים של מצבר ואיכות גבוהה.

מצברים לאופנועים עד הבית

אתם יכולים לחסוך זמן יקר כאשר המצבר מתקלקל או מתיישן ולהזמין שירות מצברים עד הבית, כדי להנות מהחלפה ושירות אמין על ידי איש מקצוע להחלפת מצבר חדש באופנוע שלכם. שירות כזה חוסך לכם זמן, מפנה לכם שעות עבודה ומאפשר לכם לחסוך זמן המתנה במוסך. בנוסף ישנם מקרים בהם אין לכם אפשרות להתניע את האופנוע, ולכן הזמנת שירות מצברים עד הבית היא הפתרון היחיד שיתאים עבורכם.

חשוב לבחור את המצבר המתאים לאופנוע שלכם כאשר ישנם סוגים שונים של מצברים, וחשוב לבצע את הבחירה הנכונה ביותר. תוכלו להתייעץ עם חברה המתמחה במתן שירות מצברים עד הבית הכוללים החלפת ואספקת מצברים. רשת SOS מצברים היא הרשת המובילה בישראל לרכישת מצברים לרכבים, אופנועים וקטנועים איכותיים עד הבית. אתם מעוניינים בפרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת? חייגו למספר *2648 ונשמח לעזור.

עצת מומחה