שר הבריאות ליצמן: “אפעל להקמת בית ספר לרפואה באריאל”

שר הבריאות ליצמן: “אפעל להקמת בית ספר לרפואה באריאל”

שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן השתתף בטקס הנחת אבן פינה למרכז הרפואי האזורי החדש ע”ש הלמסלי שיוקם באוניברסיטת אריאל וישרת את האוכלוסייה היהודית והפלשתינית באזור ואמר: “היסוד להכל הוא העזרה לזולת. יחד עם זאת ישנה דרישת לחדשנות. ראיתי את ההשפעה שיש לבתי ספר לרפואה על הערים בהם הם מוקמים ואני מאמין כי פתיחת בי”ס לרפואה באריאל תצעיד את העיר קדימה ותענה על המחסור הקיים ברופאים הלומדים בארץ”.

האירוע התקיים במעמד שר הבריאות, ח”כ יעקב ליצמן, סגן השר לפיתוח אזורי ח”כ איוב קרא, נשיא האוניברסיטה יהודה דנון, נגיד האוניברסיטה יגאל כהן אורגד, נציגי משרד הבריאות והמל”ג.

השר ליצמן וסגן השר קרא באירוע.צילום אוניברסיטת אריאל.
השר ליצמן וסגן השר קרא באירוע.צילום אוניברסיטת אריאל.

המרכז הרפואי עתיד לשרת את האוכלוסייה הישראלית והפלשתינית באזור במגוון שירותי בריאות ורפואה: רפואת חירום ומכוני דימות. כמו כן ישמש המרכז למחקר, לשיקום בתחומי הפסיכולוגיה והעבודה הסוציאלית, וכן כשדה קליני להדרכת סטודנטים, זאת כחלק מהחשיבות הגדולה אותה רואה האוניברסיטה בחיבור הלימוד התאורטי עם שילוב בקהילה.
אל המרכז הרפואי החדש עתיד לחבור המרכז הרפואי הקיים באריאל המעניק כיום שירותי בריאות ורפואה ללמעלה מ1000 ביקורים בחודש.
לצורך הקמת המרכז התקבלו תרומות והקצבות בהיקף של כ 50 מיליון ₪ ומתוכן תרומה ע”ס 4 וחצי מיליון דולר מקרן הלמסלי וכן התקבלו 4 מיליון דולר נוספים מהמועצה להשכלה גבוהה – ות”ת וכן הקצאת המשרד לשיתוף פעולה אזורי של כמיליון דולר.

חדשות שומרון כתבה ראשית